Pomostem łączącym te dwie SEATa i Shakirę jest hasło akcji: "Catch the Fever" (Połknij Bakcyla), któremu towarzyszy specjalnie zaprojektowane logo - stylizowane S. Specjalnie opracowany, kolorowy schemat kampanii jest idealną oprawą dla wprowadzenia Shakiry do reklam SEAT'a w roli ambasadora tej marki.Obok materiałów wizualnych, godnymi uwagi elementami kampanii są reklamy TV z udziałem Shakiry, w tym nie emitowana wcześniej piosenka przygotowana przez artystkę specjalnie i wyłącznie dla SEAT'a. Reklama telewizyjna ogniskuje się na aspekcie "żwawości" samochodów marki SEAT. Całość reklamy jest utrzymana w stylistyce wideoklipu, którego motywem jest wspomniana piosenka.Kampania, prowadzona w wybranych krajach europejskich, obejmuje wszystkie tradycyjne media, jak TV, kino, druki, plakaty i billboardy. Ponadto w połowie grudnia uruchomiona została specjalna strona internetowa www.catch-the-fever.com zawierająca wszelkie informacje - od tournée Shakiry po oferty specjalne firmy SEAT. W Polsce działa polska wersja serwisuhttp://catch-the-fever.pl.W PolscePolscy fani także będą mieć możliwość zobaczenia Shakiry na żywo. Dla polskich fanów zaplanowane zostały 2 konkursy - w portalu internetowym www.interia.pl oraz w RMF FM, w których będzie można wygrać 20 dwuosobowych biletów na koncert Shakiry odbywający się w Pradze w dniu 3 marca br. wraz z przejazdem oraz zakwaterowaniem. Konkurs w portalu www.interia.pl rozpoczął się 29 stycznia na specjalnie utworzonej podstronie www.seat.interia.pl i potrwa do 18 lutego. Konkurs w RMF FM będzie połączony ze sponsoringiem listy przebojów "pop lista" trwającym od 18 do 23 lutego.
Połknij bakcyla
W ślad za zapowiedzią, że SEAT będzie głównym sponsorem europejskiego tournée Shakiry"Oral Fixation" 2007, w ramach tego partnerstwa SEAT rozpoczął wielką, ogólnoeuropejską kampanię reklamową. Dodatkowo w Internecie działa specjalna strona Shakira/SEAT.