Logo
WiadomościAktualnościPoprawianie ideału

Poprawianie ideału

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Za podstawę do tunerskich przeróbek posłużyło nadwozie Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet. Aby zapewnić optymalny rozkład mocy, w aucie zastosowano napęd na obie osie.

Silnik zaś przejęto z modelu Turbo (nominalnie 420 KM). Po zmianach TechArtu jednostka rozwija moc 470 KM i moment obrotowy 690 Nm przy 3850 obr./min. Do "setki" samochód rozpędza się w 4,1 sekundy, po niespełna 14 sekundach na liczniku osiąga już 200 km/h. Prędkość maksymalna to 309 km/h. Auto ma 18-calowe felgi (z oponami 225/40 z przodu i 295/30 z tyłu). Oczywiście cena jest odpowiednio wysoka do prestiżu takiego auta - ok. 760 tys. zł.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: