Najbardziej widoczną różnicą na odmłodzonym Porsche są tylne lampy, które otrzymały zupełnie nowy kształt. Ich dolna krawędź bardziej zarysowana jest w tylny zderzak, przypominając nieco lampy z Maserati GranTurismo. Zmianom poddano też oba zderzaki, z przodu uwagę przyciągają lampy LED pełniące funkcję świateł dziennych. W nadkolach pojawiły się nowe 18- lub 19-calowe koła ze stopów lekkich.
Nowością jest 7-biegowa 2-sprzęgłowa przekładnia sekwencyjna PDK wyposażona w system Launch Control, jednak modyfikacje dotyczyć będą również jednostek napędowych. Podstawowy bokser 3,6 l otrzyma dodatkowych 20 KM (w sumie 345 KM), mocniejsza Carrera S zostanie wzmocniona o 30 KM do 385 KM. Podstawowa Carrera osiąga setkę w 4,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 289 km/h, Carrera S od 0 do 100 km/h przyśpiesza w czasie o 0,2 s krótszym, a prędkość maksymalna o 2 km/h przekroczyła granicę 300 km/h.