Nowe wersje Porsche nazwano Boxster S Porsche Design Edition 2 (powstanie w ilości 500 egzemplarzy) i Cayman S Sport (700 egz.). Nawiązują do sukcesu Boxstera RS 60 Spyder i Caymana S Porsche Design Edition 1, które oferowane były od końca zeszłego roku, ale zostały już wyprzedane. W odróżnieniu od nich nowe edycje otrzymały silnik 3,4 l typu bokser o mocy zwiększonej z 217 kW (295 KM) do 223 kW (303 KM). Sprzedaż obu odmian rozpocznie się we wrześniu.
Nadwozie wersji Boxster S Porsche Design Edition 2 otrzyma biały lakier Carrara White. Pod kolor nadwozia lakierowane będą również 19-calowe koła SportDesign i wloty doprowadzające powietrze do silnika. We wnętrzu biały kolor znajdzie się na konsoli centralnej i tarczach trzech zegarów na desce rozdzielczej. Wizualnie samochód od wersji standardowej odróżnia się również dwoma podłużnymi szarymi pasami, które poprowadzono pośrodku nadwozia i na bokach. Ekskluzywność pojazdu podkreśla plakietka z liczbą porządkową w ramach limitowanej edycji oraz możliwość zamówienia męskiego zegarka zaprojektowanego specjalnie dla Porsche Design Edition 2. Cenę ustalono na 65 539 euro.
Cayman S Sport wzoruje się na mocniejszym Porsche 911 GT3, od którego zapożyczono również ofertę kolorystyczną – pomarańczowy, zielony, czarny, czerwony, żółty czy biały lakier dopełnia napis Cayman S na bokach. Edycja Sport otrzyma również czarne 19-calowe koła i elektronicznie sterowane amortyzatory PASM (prześwit obniżony o 10 mm). Wnętrze wykonano w czarnym kolorze, dodatkowo znajdziemy tu pakiet Sport Chrono Plus oraz kierownicę i rękojeści hamulca ręcznego i lewarka zmiany biegów obszyte alcantarą. Również Cayman S Sport otrzymał plakietkę z liczbą porządkową, a cena wynosi 69 942 euro.