Logo

Porsche nie ma problemów ze sprzedażą

Lesław Sagan
Lesław Sagan

Samochody z Zuffenhausen cieszą się coraz większą popularnościa w Azji i USA, gdzie tylko we wrześniu 2012 r. zwyższono sprzedaż o 13 proc. Dla odmiany w Europie sprzedaż w tym okresie spadła o ponad 5 proc. Od stycznia do września br. Porsche sprzedało 104 tys. aut.

Do 2018 roku niemiecki producent chce osiągnąć roczną sprzedaż na poziomie 200 tys. aut. Ma mu w tym pomoc m.in. nowy model Macau, który trafi do sprzedaży w 2014 roku.

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu