Dziś Peugeot Sport prezentuje 908 gotową do pierwszych jazd próbnych jak i do dalszych prac rozwojowych.Zwerbowano załogę sześciu kierowców : czterech do wyścigów Le Mans Series, Francuzi Nicolas Minassian i Stéphane Sarrazin, Portugalczyk Pedro Lamy i Hiszpan Marc Gené. Sebastien Bourdais i Jacques Villeneuve wzmocnią dwie ekipy kierowców 24 Godziny w Le Mans,Eric Hélary zostanie kierowcą do jazd testowych i rezerwowym.KALENDARZ STARTÓW PEUGEOT 908 HDi FAPSebring ( USA) : jazdy próbne : 19-21 marcaMonza ( Włochy) : pierwszy wyścig LMS : 14-15 kwietniaValencia ( Hiszpania ) : drugi wyścig LMS : 5-6 maja Jazdy próbnew Le Mans : 2-3 czerwca24 Godziny w Le Mans : 16-17 czerwcaNurburgring ( Niemcy) : 30 czerwca -1 lipca)Spa ( Belgia ) 18-19 sierpniaSilvestrone ( Wielka Brytania) : 15-16 wrześniaInterlagos ( Brazylia ) : 10 listopadaDANE TECHNICZNE PEUGEOT 908 HDi FAPSILNIK Umieszczony centralnie z tyłuCały z aluminium12 cylindrów w układzie V Pojemność : 5,5lWtrysk bezpośredni ze wspólnym kolektoremUkład wtryskowy : Bosch MS17Moc : 700 KMMoment obrotowy: 1200 NmPRZENIESIENIE NAPĘDUSkrzynia biegów : wzdłużnaz sześcioma przełożeniamiSterowanie skrzynią elektropneumatyczneMechanizm różnicowysamoblokujący sięUKŁAD KIEROWNICZY, HAMULCEWspomaganie kierownicy elektryczneOpony : MichelinFelgi : BBS magnezoweWYMIARY Długosć : 4650 mmSzerokość : 2000 mmCiężar min : 925 kg
Powrót Peugeota
Do zapowiedzianego 14 lipca 2005 roku programu Le Mans, Peugeot przystąpił tuż po zakończeniu ostatniej eliminacji WRC, w listopadzie 2005. Przeprowadzono reorganizację Peugeot Sport by w czerwcu 2006 zaprezentować makietęsilnika V12 HDi FAP, następniemakietę 908 we wrześniu na ostatnim Salonie Samochodowym w Paryżu.