i-Blue znacznie przybliża moment wprowadzenia do produkcji samochodów z napędem na ogniwa paliwowe. W przeciwieństwie do poprzednich konceptów, które budowano na podwoziach SUV-ów, i-Blue wprowadza nowe rozwiązanie z nadwoziem w wersji 2+2 CUV (crossover utility vehicle), plasujące go w segmencie D.Veloster Zaprojektowany w centrum projektów i technologii w Namyang, Veloster jest trzecim z serii odważnych projektów samochodów koncepcyjnych, jakie powstały w studiu stylistycznym w Korei. Nazwa Veloster - połączenie wyrazów velocity (ang. prędkość) i roadster - jest uosobieniem sportowej charakterystyki klasycznego auta 2+2. Panoramiczne okno dachowe oraz inne elementy futurystycznej konstrukcji tworzą wizerunek zaawansowanego technologicznie samochodu przyszłości. Veloster łączy w sobie prosty, aczkolwiek charakterystyczny design z solidną konstrukcją i wysoką jakością, co spełnia wymagania kierowców młodej generacji. i30 kombi Po premierze 5-drzwiowego modelu i30 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie, Hyundai z dumą prezentuje kolejne dziecko w rodzinie i30, którym jest wersja kombi. Dzięki nowemu modelowi, Hyundai wkracza do niezwykle popularnego segmentu w Europie, w którym panuje zaciekła rywalizacja. Podobnie jak 5-drzwiowy brat, i30 kombi został zaprojektowany w Europejskim Centrum Projektów w Russelsheim, dzięki czemu jego stylistyka doskonale trafia w kontynentalne gusta kierowców.źródło: Hyundai
Premiery Hyundaia
i-Blue Napędzany ogniwami paliwowymi, nie emitujący spalin koncepcyjny Hyundai powstał w japońskim centrum projektowym Hyundaia w Chibie. Nowa płyta podłogowa i-Blue została stworzona na potrzeby wdrożenia technologii wodorowej trzeciej generacji.