Czy oferty sprzedaży nowych samochodów pod koniec roku kalendarzowego naprawdę są opłacalne? To akurat każdy kierowca musi sam rozważyć, porównać propozycje poszczególnych marek i w zależności od potrzeb wybrać to, co bardziej mu odpowiada – zniżka przy zakupie, lepsze wyposażenie czy może korzystniejszy sposób finansowania.
Szczegółowa analiza jest niezbędna, bo czasami może się okazać, że dana oferta nie jest tak korzystna, jak zachwalają reklamy, warto więc poczekać i kupić samochód z kolejnego rocznika. Potwierdza to Wojciech Drzewiecki z firmy Samar: Może się bowiem okazać, że zakup auta w promocji nie jest wcale taką okazją, na jaką liczymy.
Nasz wybrany pojazd już wcześniej mógł kosztować tyle samo, jednak przed promocją jego cena na chwilę wzrosła, żeby potem znów spaść. Żeby ułatwić analizę oferty salonów samochodowych, przedstawiamy proponowane przez nie promocje.
Dlaczego w naszym zestawieniu nie uwzględniliśmy wszystkich marek samochodowych? Ponieważ wzięliśmy pod uwagę przede wszystkim te, które naszym zdaniem udzielają najkorzystniejszych rabatów lub pozwalają na uzyskanie jak najlepszego wyposażenia w atrakcyjnej cenie.