Na końcowym Badaniu Kontrolnym okazało sie, że BMW 318 stwierdzono odstępstwa techniczne i najszybsi na odcinkach specjalnych zawodnicy zniknęli z listy najlepszych.

Powody do radości mieli w tej sytuacji Paweł Danys i Tomasz Markiewicz, którzy jechali Hondą Civic Type R.

Na podium stanęli też Adrian Mikiewicz i Wojciech Zdrojewski (Honda Civic) oraz Jarosław Szeja i Marcin Szeja (Peugeot 206 RC).

W klasyfikacji generalnej po trzech rundach Pucharu PZM prowadzi Jarosław Szeja - 20 pkt. przed Pawłem Danysem - 18 pkt. i Adrianem Mikiewiczem - 11 pkt.

Jedni z faworytów, zwycięzcy dwa tygodnie wcześniej Rajdu Warszawskiego, Piotr Jędrusiński i Tomasz Maciuszek już na samym początku rywalizacji rozbili swoją Hondę Civic.

W sumie rozegrano pięć, spośród sześciu zaplanowanych odcinków specjalnych. Wygrywali je: OS 1 - Piotr Jędrusiński i Tomasz Maciuszek; OS 2 - Marek i Piotr Klementowiczowie; OS 3 - odwołany; OS 4 - Marek i Piotr Klementowiczowie; OS 5 - Marek i Piotr Klementowiczowie; OS 6 - Adrian Mikiewicz i Wojciech Zdrojewski.

Rajd ukończyło 55 spośród 89 załóg, które wyruszyły na trasę.

Zdjęcia: Artur Radecki, www.futura.pl