Makinen gościł w Polsce podczas Rajdu Barbórka, ale po raz pierwszy w życiu odwiedził Dolny Śląsk. Fin ostatnie dwa lata swojej kariery spędził w Subaru World Rally Team, następnie założył swoją firmę - Tommi Makinen Racing i zajął się budową oraz rozwojem Subaru grupy N.

- Najnowsza specyfikacjaImprezy będzie miała przede wszystkimo jeden milimetr większą zwężkę. Dzięki nowym regulaminom Subaru także stanie się lżejsze. Samochody grupy N są przez cały czas ulepszane – powiedział Tommi Makinen.

Pod koniec zeszłego sezonu Tommi poznał Kajetana podczas testów we Włoszech.

- Kajetan to bardzo dobry i szybki kierowca, a wiem, że najbliższy rajd jest jednym z jego ulubionych – dodał rajdowy mistrz świata.

- Ogromnie cieszę się, że po kilku miesiącach przerwy w jeździe profesjonalnym samochodem rajdowym ponownie mogę wsiąść za kierownicę i rozpocząć kolejny sezon. Tommi to niezwykle doświadczony zawodnik i wspólnie postanowiliśmy pracować nad ustawieniami Subaru, którym wystartujemy z Jarkiem już za kilka dni w Rajdzie Elmot. Jesteśmy zadowoleni z tego, co udało się dziś wypracować jeśli chodzi o bardzo ważną kwestię, czyli zawieszenie. Tommi, dzięki swojej ogromnej wiedzy, potrafi doradzić jak dobrze zestroić i dopracować ustawienia zawieszenia, a także pracę dyferencjałów i cały balans samochodu, aby wszystko razem sprawnie funkcjonowało - mówi Kajetan Kajetanowicz.