Dani Sordo i Marc Martí, jadący drugim samochodem zespołu Citroën Total, zajęli 5 miejsce i zdobyli 5 punktów, dzięki czemu zespół zmniejszył różnicę dzielącą go od lidera w klasyfikacji konstruktorów do dwóch punktów.

Załogi Urmo Aava i Kuldar Sikk oraz Conrad Rautenbach i David Senior, startujące Citroënami C4 WRC w barwach zespołu PH-Sport ze wsparciem technicznym Citroën Technologies, zajęły, odpowiednio, czwarte i dziesiąte miejsce, uzupełniając w ten sposób komplet osiągnięć tej marki w rajdzie.

Pod koniec nie zabrakło kilku dramatycznych sytuacji, ale Sébastien Loeb i Daniel Elena, doskonale wykorzystując zyskaną wcześniej przewagę, wygrali po raz drugi w swej karierze w Grecji i piąty, na siedem dotychczasowych rajdów bieżącego sezonu. Citroën, dzięki swemu 47 zwycięstwu, awansował na czwarte miejsce wśród konstruktorów samochodów startujących w WRC, a od miejsca trzeciego dzielą go tylko dwa kolejne triumfy.

- Od dawna nie zdarzyła się nam tak spokojny trzeci dzień zmagań - mówił na mecie zadowolony Loeb. Jechaliśmy dbając o opony, ale na tyle szybko, by utrzymać właściwą koncentrację i tak dotarliśmy na podium. To ważne zwycięstwo. Potwierdza nasze postępy na trasach weryfikujących odporność maszyn. Procentuje wysiłek włożony przez członków zespołu Citroën w ustawienie naszych C4 WRC stosownie do specyfiki opon Pirelli we wszystkich możliwych warunkach. Podoba mi się styl, w jakim wygraliśmy rajd rozgrywany w najtrudniejszym terenie całego sezonu. Dzięki temu zwycięstwu wracamy na pozycję liderów w tabeli Kierowców. Rajd jest udany także z punktu widzenia klasyfikacji Konstruktorów. Ogólnie, mamy za sobą świetny weekend, co zawdzięczamy przede wszystkim solidności i konkurencyjności naszych C4, ale także dobremu zachowaniu opon Pirelli.

- Wykonaliśmy zadanie - stwierdził Dani Sordo. Gdyby nie problemy, zajęlibyśmy prawdopodobnie wyższą pozycję. Jestem jednak zadowolony z wyniku. Przez wszystkie trzy dni jechałem z pełną koncentracją, a na końcu zdobyłem dla Citroëna kilka ważnych punktów.

- C4 WRC wygrywa w najtrudniejszym terenie rajdowym świata, Sébastien i Daniel wracają na pozycje liderów, a Citroën jest na dobrej drodze do kolejnego tytułu – jak tu nie cieszyć się z wyników? – podsumowuje Olivier Quesnel. Do tego dodać trzeba postawę i świetne czasy Daniego i Marca, 4 miejsce Urmo i 10 Conrada. Powodów do radości mamy dzisiaj wiele: bilans z Grecji jest doskonały. Jedynym, czego można sobie życzyć przed śródsezonową przerwą, jest powtórzenie takich sukcesów za dwa tygodnie w Turcji.

Najlepsze czasy na odcinkach specjalnych:Etap 1: OS1: Jari-Matti Latvala (Ford Focus); OS2: Sébastien Loeb (Citroën C4); OS3: J.M. Latvala; OS4, OS5 i OS6: S. Loeb; OS7: Urmo Aava (Citroën C4);Etap 2: OS8: Mikko Hirvonen (Ford Focus); OS9 i OS10: Gigi Galli (Ford Focus); OS11: M. Hirvonen; OS12: U. Aava; OS13: M. Hirvonen;Etap 3: OS14: Chris Atkinson (Subaru Impreza); OS15: J.M. Latvala; OS16 i OS17: G. Galli; OS18 i 19: J.M. Latvala; OS20: Dani Sordo (Citroën C4).

Najskuteczniejsi: J.M. Latvala - 5 najlepszych czasów; S. Loeb - 4; G. Galli - 4; M. Hirvonen - 3; U. Aava - 2; D. Sordo - 1; C. Atkinson - 1.

Kolejni liderzy rajdu: OS1 do OS3: J.M. Latvala; OS4 do OS8: S. Loeb; OS9 do OS11: D. Sordo; OS12 do OS20: S. Loeb.