Tak czy inaczej, postawa Marcusa Grönholma i Timo Rautiainena w Fordzie Focusie RS WRC 07 jest wielką niespodzianką. Fin zawsze uważany był za mistrza w jeździe po luźnej nawierzchni, na asfaltach Katalonii czy Korsyki nie błyszczał. Tymczasem tym razem jedzie znakomicie i pierwszego dnia toczył wyrównany pojedynek z faworyzowanymi Sébastienem Loebem i Danielem Eleną (Citroën C4 WRC).

Trudno jednak wierzyć, choć w sporcie nie wolno gdybać, aby Finowie potrafili pokonać wychowanego na takich trasach francuskiego kierowcę. Loeb zapewne ma jeszcze duże rezerwy i w odpowiedniej chwili je uruchomi. Tak było przecież podczas ostatniego odcinka specjalnego pierwszego etapu w Hiszpanii, który w efekcie przesądził o końcowych wynikach.

Ale Grönholm realizuje plan - prowadzi z Danim Sordo i i Marcem Martim (Citroën C4 WRC), co jest z jego punktu widzenia bardzo istotne.

Daniel może przyspieszyć, ale z kolei dla zespołu Citroëna bardzo ważne są punkty do klasyfikacji Producentów - po wypadnięciu Mikko Hirvonena i Jarmo Lehtinena zespół francuski ma przewagę, którą musi wykorzystać, aby marzyć jeszcze o tytule.

Mikko i Jarmo wystartują dziś korzystając z systemu Superally.

Pozostałe załogi, choć walczą dzielnie, są jedynie tłem dla dominujących zespołów Citroëna i Forda (jest tu pewna analogia do tegorocznej Formuły 1). Francois Duval i Patrick Pivato w wysłużonym Citroënie Xsarze WRC biją równo oba fabryczne Subaru, choć przecież ex-mistrz świata, >b>Petter Solberg ani Chris Atkinson do frajerów nie należą...

Ford podał, że na miejsce Marcusa jest rozpatrywana między innymi kandydatura Jari - Matti Latvali. Fin jeździ bardzo dobrze i to w każdych warunkach. Na Korsyce przedziela kierowców w Subaru, tracąc do młodszego z braci Solbergów zaledwie nieco ponad trzy sekundy...

Z kolei starszy z braci, Henning jakoś sobie ostatnio słabo radzi. Sukcesem jest awans do "dziesiątki", ale od punktowanych miejsc dzieli go przepaść czasowa. Lepszy jest jadący staruszkiem - Fabią WRC, Jan Kopecky, nie mówiąc o Xavierze Ponsie..

Drugi etap to kolejne sześć odcinków specjalnych.Łącznie 444,66 kilometrów jazdy, w tym 122,94 km OS-ów. Wyjazd z parc fermé nastąpił już o godz. 8 rano. Po pobycie na serwisie załogi przejadą kolejno: Carbuccia-Scalella 1 (21,88 km); Calcatoggio-Plage du Liamone 1 (26,55 km) i Vico-Col St Roch 1 (13,04 km). Po komasacji i serwisie nastąpi ponowny przejazd tych prób.

Na starcie pojawili się Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC 07),Alessandro Bettega i Simone Scattolin (Ford Focus RS WRC) oraz Nicolas Bernardi i Jean - Marc Fortin (Suzuki Sx4 WRC) korzystający z systemu Superally.

Rozpoczynamy naszą relację!

Siódmy odcinek specjalny (21,88 kilometra)

Jak się wydaje - hierarchia w Rajdzie Korsyki została ostatecznie ustalona. Sébastien Loeb pokonał Marcusa Grönholma, co chyba przesądza o tym, kto jest mocniejszy i do końca będzie nadawał ton walce.

Marcus nadrobił jednak do Daniego Sordo, umacniając się na drugiej pozycji...

Znakomicie spisał się Francois Duval, który na próbie nadrobił dużo sekund nad Petterem Solbergiem. A przecież Norweg pojechał znacznie szybciej niż jego kolega z zespołu Chris Atkinson czy jego najgroźniejszy rywal, Jari - Matti Latvala!

Manfred Stohl wyprzedził Henninga Solberga, awansując do "dziesiątki". Mikko Hirvonen uzyskał jedenasty rezultat.

W JRC zwycięstwo odnieśli Yoan Bonato i Benjamin Boulloud (Citroën C2 R2). Urmo Aava i Kuldar Sikk (Suzuki Swift Super 1600) dojechali na trzecim miejscu. Stracili trzy sekundy do Pera - Gunnara Anderssona i Jonasa Anderssona (Suzuki Swift S1600), ale zyskali aż 10,5 sekundy nad najgroźniejszymi rywalami - Martinem Prokopem i Janem Tomankiem (Citroën C2 Super 1600).

Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak bez pośpiechu - zajęli dziesiąte miejsce w JRC ze stratą 39,9 sekund do liderów. Ale taktyka "na dojechanie" sprawdza się po raz kolejny - nasza załoga awansowała na ósme, punktowane miejsce (3.40,1 min.).

Wyniki odcinka: Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC), Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Ford Focus RS WRC 07 - strata 2,7 sek.), Francois Duval i Patrick Pivato (Citroën Xsara WRC - 4,4 sek.), Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC - 6,2 sek.), Petter Solberg i Philip Mills (Subaru Impreza WRC - 16,3 sek.), Xavier Pons i Xavier Amigo (Subaru Impreza WRC 2006 - 17,1 sek.), Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC 06 - 21,4 sek.), Chris Atkinson i Glenn Macneall (Subaru Impreza WRC - 23,4 sek.), Jan Kopecky i Filip Schovanek (Skoda Fabia WRC - 31,9 sek.),Manfred Stohl i Ilka Minor (Citroën Xsara WRC - 37,7 sek.), Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC 07 - 42,1 sek.)... Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC 06 - 48,9 sek.).

Klasyfikacja po siedmiu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb; 2. Marcus Grönholm (7,5 sek.); 3. Dani Sordo (24,7 sek.); 4. Francois Duval (1.02,2 min.); 5. Petter Solberg (1.19,4 sek.); 6. Jari - Matti Latvala (1.27,8 sek.); 7. Chris Atkinson (1.44,0 sek.); 8. Xavier Pons (2.15,1 min.); 9. Jan Kopecky (3.19,3 min.); 10. Manfred Stohl (4.21,3 min.); 11. Henning Solberg (4.24,6min.).

Ósmy odcinek specjalny (26,55 kilometra)

I ponownie Sébastien Loeb! W sumie przewaga Francuza wzrosła do bezpiecznej 11,3 sekundy.

Marcus Grönholm jeszcze próbuje walczyć, czego efektem jest spora już różnica do wyprzedzanego Daniela Sordo.

W dziesiątce zaszły dwie zmiany. Jari - Matti Latvala wyprzedził Pettera Solberga, a starszy brat Norwegoa - Henning "przeskoczył" Manfreda Stohla. W obu przypadkach róznice są minimalne i walki nie zabraknie.

Tymczasem sytuacja na pozostałych pozycjach wydaje sie być klarowna. Doskonale jedzie dziś Francois Duval, który może czuć się bezpieczny na czwartym miejscu.

W JRC zmiana liderów. Urmo Aava i Kuldar Sikk (Suzuki Swift Super 1600) rolowali na odcinku specjalnym. Bardzo dużą stratę zanotowali także Per-Gunnar Andersson i Jonas Andersson (Suzuki Swift S1600). Odcinek wygrali doskonale dysponowani dziś Yoan Bonato i Benjamin Boulloud (Citroën C2 R2).

Na prowadzenie powrócili Martin Prokop i Jan Tomanek (Citroën C2 Super 1600). Drudzy są Jozef Beres i Petr Stary (Renault Clio Super 1600) ze stratą 46,3 sekundy, trzeci - Conrad Rautenbach i David Senior (Citroën C2 Super 1600) - 1.1,1 minuty.

Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak, choć stracili 51,3 sekundy do Yoana Bonato, zajęli ósme miejsce na odcinku. Polska załoga znów awansowała - na siódmą pozycję w JRC. Ich strata do Czechów wynosi 4.09,1 sekundy, a do lidera rajdu, Loeba - 14.29,7 minuty.

Siedem sekund za naszymi reprezentantami są Andrea Cortinovis i Flavio Zanella (Renault Clio Super 1600).

Arnaud Augoyard, jadący Renault Clio R3 z doskonale znanym polskim kibicom rajdowym partnerem Mistrza Polski, Bryana Bouffiera -Xavierem Panseri, zajmują piątą lokatę.

Wyniki: Sébastien Loeb, Marcus Grönholm (3,8 sek.), Dani Sordo (13,3 sek.), Francois Duval (15,6 sek.), Jari - Matti Latvala (16,1 sek.), Chris Atkinson (23,0 sek.), Mikko Hirvonen (23,5 sek.), Petter Solberg (26,4 sek.), Xavier Pons (38,3 sek.), Henning Solberg (45,4 sek.).

Klasyfikacja po ośmiu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb; 2. Marcus Grönholm (11,3 sek.); 3. Dani Sordo (38,0 sek.); 4. Francois Duval (1.17,8 min.); 5. Jari - Matti Latvala (1.43,9 sek.); 6. Petter Solberg (1.45,8 sek.); 7. Chris Atkinson (2.07,0 sek.); 8. Xavier Pons (2.53,4 min.); 9. Jan Kopecky (4.04,7 min.); 10. Henning Solberg (5.10,0min.); 11. Manfred Stohl (5.11,8 min.).

Dziewiąty odcinek specjalny (13,04 kilometra)

Sébastien nie zwalnia - tym razem pokonał Marcusa różnicą 1,3 sekundy.

Marcus jest jednak zadowolony z siebie: "Gdyby nie było Loeba, byłbym asfaltowym królem!" - powiedział podobno do swojego kolegi w samochodzie, Timo Rautiainena...

Sporo stracił Dani Sordo, dla którego dzisiejszy dzień wyraźnie nie jest najlepszy.

Petter Solberg odrobił do Jari - Matti Latvali 0,6 sekundy.

Ponownie szybko pojechał Henning Solberg, tymczasem Manfred Stohl stracił wiele - ponad jedenaście sekund do Norwega.

W JRC jak natchnieni jadą Yoan Bonato i Benjamin Boulloud, którzy dziś są nie do pokonania dla rywali. Dzięki zwycięstwu awansowali oni o jedno miejsce - na piątą pozycję, przed Arnaud Augoyarda i Xaviera Panseri. Znów stratę poniósł Per-Gunnar Andersson, którego marzeniem jest dojechanie do parku serwisowego i naprawienie samochodu.

Liderami pozostali Martin Prokop i Jan Tomanek (Citroën C2 Super 1600).Kolejne miejsca zajmują: Jozef Beres i Petr Stary (Renault Clio Super 1600 - 43,4 sek.) oraz Conrad Rautenbach i David Senior (Citroën C2 Super 1600 - 1.07,5 min.).

Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak pojechali tym razem nieco szybciej (16,8 sek.) i nadal zajmują siódme miejsce w klasie (strata 4.12,8 min.).

Andrea Cortinovis i Flavio Zanella są za naszymi o 18,8 sekundy.

Najlepszymi samochodami grupy N są Peugeoty 207 Super 2000. Dani Solá i Oscar Sanchéz (Hiszpania) oraz Brice Tirabassi i Fabrice Gordon (Francja) są szybsi od rywali z klasy JRC. Sola jest tuż za Matthewsem Wilsonem i wyprzedza Francuzów o 1.36,2 minuty.

Wyniki: Sébastien Loeb, Marcus Grönholm (1,3 sek.), Chris Atkinson (6,0 sek.), Francois Duval (9,3 sek.), Petter Solberg (9,5 sek.), Daniel Sordo (10,0 sek.), Jari - Matti Latvala (10,1 sek.), Mikko Hirvonen (15,8 sek.), Henning Solberg (18,1 sek.), Xavier Pons (19,7 sek.), Jan KJopecky (20,0 sek.)... Manfred Stohl (29,8 sek.).

Klasyfikacja po dziewięciu odcinkach specjalnych (pierwszej pętli drugiego etapu): 1. Sébastien Loeb; 2. Marcus Grönholm (12,6 sek.); 3. Dani Sordo (48,0 sek.); 4. Francois Duval (1.27,1 min.); 5. Jari - Matti Latvala (1.54,0 sek.); 6. Petter Solberg (1.55,3 sek.); 7. Chris Atkinson (2.13,0 sek.); 8. Xavier Pons (3.13,1 min.); 9. Jan Kopecky (4.24,7 min.); 10. Henning Solberg (5.28,1min.); 11. Manfred Stohl (5.41,6 min.).

Obecnie załogi zjeżdżają do parku serwisowego.

Powiedzieli:

Marcus Grönholm: Trudno będzie pokonać Seba, bo wciąż jest nieco szybszy. Będę starał się go naciskać...

Sébastien Loeb: Po południu założę twardsze opony. Tak, to wszystko sprawuje się bez problemu.

Dani Sordo: W połowie odcinka opony straciły zupełnie przyczepność i musiałem jechać już wolno.

Francois Duval: Było ślisko, a tak poza tym wszystko OK.

Petter Solberg: Nie jest tak dobrze jak wczoraj i nie mam dobrego samopoczucia.

Jari - Matti Latvala: Nie wiodło mi się, podobnie jak na poprzednim odcinku. Po południu zapowiada sie ciekawie. Zobaczymy jak pojedzie Petter.

Chris Atkinson: Szło całkiem nieźle.

Xavier Pons: Dzisiaj jest trochę lepiej. Mam zupełnie zniszczone opony.

Jan Kopecky: Chyba trzeba było założyć nieco twardsze opony, bo zjechaliśmy je prawie do końca. Na trasie było dużo kamieni.

Mikko Hirvonen: Jedziemy spokojnie bez najmniejszych problemów.

Manfred Stohl: Jechałem uważnie, bo nic więcej zrobić się nie da...

Michał Kościuszko: Odcinki mi się podobają. Auto bez problemu, chociaż przydałoby się trochę więcej mocy. Na trasie jest dość piasku, podobnie jak na polskich rajdach.

Martin Prokop: Rano nie uzyskiwałem dobrych czasów, ale chłopaki z Suzuki wypadli z trasy. Ten odcinek był groźny, według mnie najtrudniejszy w całym rajdzie.

Per - Gunnar Andersson: Jest trudno. Głównie muszę utrzymać koncentrację. Widziałem Urma poza trasą i przez kilometr nie mogłem sie skoncentrować. Uszkodziłem koło.

Jozef Béreš: Jest bardzo dobrze, ale utrzymać drugą pozycję będzie bardzo trudno.

Dziesiąty odcinek specjalny (21,88 kilometra)

Przebudził się Dani Sordo. Widocznie rano nie najlepiej dobrał opony. Hiszpan pojechał niezwykle dynamicznie i pokonał Sébastiena Loeba o 0,3 sekundy, ale Marcus Grönholm już 4,7 sekundy.

Zaostrza się rywalizacja o piąte miejsce. Jari - Matti Latvala, Petter Solberg i Chris Atkinson mieszczą się w dwudziestu trzech sekundach.

Pokazali się dziś po raz pierwszy Alessandro Bettega i Simone Scattolin (Ford Focus RS WRC), którzy okonaloi zarówno Henninga Solberga, jak i Manfreda Stohla.

W JRC czwarty pod rząd sukces Yoana Bonato i Benjamina Boullouda. Pokonali oni Arnaud Augoyarda i Xaviera Panseri. Tak więc atak francuskiej załogi w Renault Clio R3 na piąte miejsce nie powiódł się. Tymczasem Bonato i Boulloud awansowali o jedno miejsce - wyprzedzili Pera - Gunnara Anderssona i Jonasa Anderssona!

Pozycję liderów utrzymali Martin Prokop i Jan Tomanek.

Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak dojechali do mety na ósmym miejscu. W klasyfikacji są nadal na siódmej pozycji ze stratą 4.36,0 sekundy.

Wyniki próby: Dani Sordo, Sébastien Loeb (0,3 sek.), Marcus Grönholm (4,7 sek.), Francois Duval (5,6 sek.), Jari - Matti Latvala (8,8 sek.), Chris Atkinson (12,5 sek.), Petter Solberg (15,3 sek.), Xavier Pons (15,9 sek.), Jan Kopecky (29,3 sek.), Alessandro Bettega i Simone Scattolin (35,2 sek.).

Klasyfikacja po dziesięciu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb; 2. Marcus Grönholm (17,0 sek.); 3. Dani Sordo (47,7 sek.); 4. Francois Duval (1.32,4 min.); 5. Jari - Matti Latvala (2.02,5 sek.); 6. Petter Solberg (2.10,3 sek.); 7. Chris Atkinson (2.25,2 sek.); 8. Xavier Pons (3.28,7 min.); 9. Jan Kopecky (4.53,7 min.); 10. Henning Solberg (6.04,8min.); 11. Manfred Stohl (6.23,0 min.); 12. Andreas Mikkelsen i Ola Floene (Ford Focus WRC - 6.30,2 min.).

Jedenasty odcinek specjalny (26,55 kilometra)

Na drugim kilometrze odcinka stanęli Manfred Stohl i Ilka Minor (Citroën Xsara WRC). Zawodnikom udało się naprawić usterkę związaną z brakiem ciśnienia paliwa. Stracił jednak prawie trzynaście minut.

Problemy z silnikiem wyeliminowały Nicolas Bernardi'ego i Jeana - Marca Fortina (Suzuki Sx4 WRC). Wczoraj też nowego WRC nie było na mecie - trudno więc mówić o udanym debiucie...

Sporo stracił Francosi Duval, który zatrzymał się na odcinku. Kierowca Xsart musiał przełączyć system zmiany biegów na manualny, ponadto narzekał na hamulce.

Belg jednak nadal jest czwarty, choć Jari - Matti Latvala zbliżył się do niego dość niebezpiecznie.

Fin "objechał" obu zawodników Subaru. Rywalizacja trwa!

Jan Kopecki ma "zjechane" przednie koło i nie wie dlaczego...

Marcus Grönholm patrząc na wynik Sébastiena Loeba: "Ile nadrobił nade mną Seb? To jest niewiarygodne i nie można tego zrozumieć...". Francuz wygrał różnicą 5,1 sekundy. Trasę odcinka obaj czołowi kierowcy przejechali jednak wolniej niż rano.

Marcus powiększył jednak przewagę nad Danim Sordo.

W JRC dużą stratę zanotowali Arnaud Augoyard i Xavier Panseri. Fracuzi spadli na szóste miejsce w klasyfikacji, przed Michała Kościuszkę i Macieja Szczepaniaka.

Polacy uzyskali dziewiąty czas, co pozwoliło im zachować siódmą pozycję (5.10,6 min. straty do liderów w klasie).

Odcinek wygrał niezawodny dziś Yoan Bonato. Na czele klasyfikacji bez zmian - prowadzi Martin Prokop.

Wyniki: Sébastien Loeb, Marcus Grönholm (5,1 sek.), Dani Sordo (6,7 sek.), Jari - Matti Latvala (13,1 sek.), Petter Solnerg (14,8 sek.), Mikko Hirvonen (16,3 sek.), Chris Atkinson (18,1 sek.), Xavier Pons (28,2 sek.), Francois Duval (29,5 sek.), Alessandro Bettega (38,5 sek.).

Klasyfikacja po jedenastu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb; 2. Marcus Grönholm (22,1 sek.); 3. Dani Sordo (54,4 sek.); 4. Francois Duval (2.01,9 min.); 5. Jari - Matti Latvala (2.15,6 sek.); 6. Petter Solberg (2.25,1 sek.); 7. Chris Atkinson (2.43,3 sek.); 8. Xavier Pons (3.56,9 min.); 9. Jan Kopecky (5.32,9 min.); 10. Henning Solberg (6.43,6min.); 11. Andreas Mikkelsen (7.18,4 min.).

Dwunasty odcinek specjalny (13,04 kilometra)

Jedno jest pewne - w przeciwieństwie do Rajdu Hiszpanii w Katalonii, podczas trzeciego etapu Rajdu Francji na Korsyce trwać będzie walka!

Defekt samochodu Citroën Xsara WRC spowodował, że Francois Duval i Patrick Pivato stracili na ostatnbich dwóch odcinkach drugiego etapu sporo sekund. Co prawda utrzymali czwarte miejsce, ale ich przewaga nad Jari - Matti Latvalą zmalała do 2,4 sekundy.

Tymczasem zaledwie siedem sekund za Finami są Petter Solberg i Philip Mills. Z kolei Norwegowie mają 18,4 sekundy mniej niż ich koledzy z zespołu Subaru - Christopher Atkinson i Glenn Macneall.

Będzie się działo!

Trudno jednak przypuszczać, aby coś sie mogło zmienić na trzech czołowych pozycjach, chyba., że któraś z załóg popełni błąd lub będzie miała pecha. Sébastien Loeb i Daniel Elena mają bezpieczną przewagę i mogą jechać już spokojnie. Z kolei Marcus Grönholm i Timo Rautiainen wyraźnie wyprzedzają Daniela Sordo i Marca Martiego...

W JRC nie do zatrzymania byli podczas drugiego etapu Yoan Bonato i Benjamin Boulloud (Citroën C2 R2), którzy wygrali wszystkie sześć prób. Mimo tego Francuzi zajmują czwarte miejsce w klasie.

Prowadzą spokojnie i rozważnie jadący Martin Prokop i Jan Tomanek (Citroën C2 Super 1600). Drugie miejsce zajmują Jozef Beres i Petr Stary (Renault Clio Super 1600), a trzecie Conrad Rautenbach i David Senior (Citroën C2 Super 1600).

Jak widać klęskę ponosi na Korsyce Suzuki - po kolejnym defekcie modelu SX4 w debiucie, także model Swift Super 1600 spisuje się tym razem bardzo słabo!

Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak ukończyli drugi etap na siódmym miejscu w JRC. Do Martina Prokopa tracą 5.10,9 minuty, do Sébastiena Loeba - 21.29,9 minuty.

Wyniki ostatniej próby drugiego etapu: Sébastien Loeb, Marcus Grönholm (5,4 sek.), Petter Solberg (5,8 sek.), Chris Atkinson (6,0 sek.), Dani Sordo (6,2 sek.), Jari - Matti Latvala (8,3 sek.), Xavier Pons (11,3 sek.), Mikko Hirvonen (11,7 sek.), Francois Duval (19,6 sek.), Jan Kopecky (20,0 sek.).

W parku serwisowym polał się szampan. Po wycofaniu się Urmo Aavy i Kuldara Sikka (Suzuki Swift Super 1600), tytuł Mistrzów Świata w JRC zapewnili sobie Per-Gunnar Andersson i Jonas Andersson (Suzuki Swift S1600)!

WYNIKI PO DWÓCH ETAPACH

MiejsceKierowca (Auto)Czas / strata1. Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC)2:20.58,7 godz.2. Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Ford Focus RS WRC 07)27,5 sek.3. Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC)1.00,6 min.4. Francois Duval iPatrick Pivato (Citroën Xsara WRC)2.21,5 min.5. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC 06)2.23,9 min.6. Petter Solberg i Philip Mills (Subaru Impreza WRC)2.30,9 min.7. Chris Atkinson i Glenn Macneall (Subaru Impreza WRC)2.49,3 min.8. Xavier Pons i XavierAmigo (Subaru Impreza WRC 2006)4.08,2 min.9. Jan Kopecky i Filip Schovanek (Skoda Fabia WRC)5.52,9 min.10. Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC 06)7.07,6 min.29. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (Suzuki Swift Super 1600)21.29,9 min.

WYNIKI JRC PO DRUGIM ETAPIE

MiejsceKierowca (Auto)Czas / strata1. Martin Prokop i Jan Tomanek (Citroën C2 Super 1600)2:37.17,7 godz.2. Jozsef Béreš i Petr Starý (Renault Clio Super 1600)34,9 sek.3. Conrad Rautenbach i David Senior (Citroën C2 Super 1600)1.11,4 min.4. Yoan Bonato i Benjamin Boulloud (Citroën C2 R2)1.48,7 min.5. Per-Gunnar Andersson i Jonas Andersson (Suzuki Swift S1600)2.31,0 min.6. Arnaud Augoyard iXavier Panseri (Renault Clio R3)4.50,4 min.7. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (Suzuki Swift Super 1600)5.10,9 min.8. Andrea Cortinovis iFlavio Zanella (Renault Clio Super 1600)5.36,3 min.9. Aaron Burkart i Michael Kölbach (Citroën C2 Super 1600)6.29,2 min.10. Stefano Benoni EnricoCantoni (Citroën C2 R2)10.48,7 min.

...................................................................

UWAGA

prosimy o samodzielne odświeżanie strony, gdyż informacje są na bieżąco aktualizowane!

Foto: Rallyworld©Willy Weyens