Wspomnianych trzech zawodników, reprezentujących najmocniejsze zespoły w stawce, dzieli niewielka różnica. Oczywiście w najtrudniejszej sytuacji jest Chris Atkinson, który traci do Jari - Mattiego Latvali 22,4 sekundy, a to sporo. Z kolei Sébastien Loeb ma do Fina 9,6 sekundy.

Jari - Matti jechał w piątek wyśmienicie. Co ważne nie przytrafiały mu się żadne "przygody", co oznacza, że nie musiał ryzykować.

Sébastien miał przed rajdem problemy z silnikiem swojego samochodu. Być może Francuz oszczędza swój pojazd, stara się go nie "przekręcać". czy tak jest - zobaczymy dzisiaj: drugi etap jest właśnie momentem ataku...

Ale jest także możliwe, że była to tylko taktyka w wykonaniu Sébastiena Loeba! Wiadomo bowiem, że drugiego dnia w najbardziej niekorzystnej sytuacji będzie właśnie Latvala. Chodzi o "czyszczenie" drogi, na szutrze kosztujące zawsze wiele sekund. Loeb chciał przegrać pierwszego dnia, by zaatakować drugiego, kiedy praktycznie rozstrzygną się losy rywalizacji! W niedzielę przewidziano bowiem tylko cztery próby, więc wiele zmienić sie nie może...

Nieco poniżej oczekiwać jedzie Mikko Hirvonen. Fin od początku roku prezentuje nie najlepszą dyspozycję. Jest nadal równy i "powtarzalny", ale brak mu najwyraźniej dynamiki.

Dobrze radzą sobie kierowcy Subaru - po raz kolejny lepszy od Pettera Solberga jest Chris Atkinson.

Jest jednak smutny rajd. Po raz pierwszy w tym roku na starcie stanęły wszystkie zespoły zgłoszone do klasyfikacji mistrzostw WRC. Spodziewać sie więc można było zaciętej rywalizacji nie tylko o zwycięstwo, ale poszczególne miejsca w pierwszej "dziesiątce".

Tymczasem stawka skurczyła sie błyskawicznie. Dani Sordo, obaj kierowcy Suzuki - Toni Gardemeister i Per - Gunnar Andersson, Giggi Galli przestali jechać bardzo szybko...

Zmniejszyło to emocje, ale przyniosło radość polskim kibicom. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak zajmuja bowiem dwunaste miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu do Mistrzostw Świata! Junior dwukrotnie zmieścił się w "dziesiątce" na Os-ie.

Na razie jest więc dobrze - miejsce na podium w JWRC jest satysfakcjonujące. Trzeba tylko "dowieźć" je do mety...

- Zaczęliśmy trochę zbyt zachowawczo - oceniał swój piątkowy występ Michał. Na drodze i poboczu jest sporo bardzo ostrych kamieni, dlatego też za wszelką cenę starałem się jechać wyjeżdżonym przez auta przed nami torem. W niektórych miejscach za wcześnie hamowałem. Najważniejsze, że udało się nam pokonać pierwszy etap bez żadnych przygód, a samochód spisywał się znakomicie. Trzecie miejsce w klasie to dobra pozycja wyjściowa przed sobotą. Myślę, że mamy jeszcze rezerwy i możemy pojechać szybciej. Pierwszy z jutrzejszych odcinków specjalnych, niemal trzydziestokilometrowa Ibarrilla, jest chyba najtrudniejszą próbą rajdu. Tam wiele może się wydarzyć, dlatego trzeba jechać naprawdę bardzo uważnie. Po tym OS-ie zobaczymy jak wygląda nasza sytuacja izadecydujemy o taktyce na dalszą część dnia. Nasze dzisiejsze rezultaty (jedno pierwsze, trzy drugie, dwa trzecie i dwa czwarte miejsca w klasie) pokazują, że stać nas na walkę o najwyższe lokaty. Szczególnie cieszę się z wygranej - ex aequo z Sebastienem Ogierem - na kończącym dzień Superoesie. To krótka, ale trudna technicznie próba, na której różnice czasowe mogą być znaczące. Podczas rajdu mamy przejeżdżać ją jeszcze trzy razy. Mam nadzieję, że z podobnym efektem. Bardzo miłym akcentem dzisiejszego dnia była dla nas obecność przy trasie kibiców z polską flagą. To wspaniałe, że nawet w odległym Meksyku możemy liczyć na doping naszych rodaków.

Podczas drugiego etapu załogi mają do przejechania 341,02 kilometra. Rozegranych zostanie - tak jak w piatek - osiem OS-ów (4 różne) na łącznym dystansie 157, 32 km. Są to: OS 9: Ibarilla 1 (29,90 km); OS 10: Duarte 1 (23,27 km); OS 11: Derramadero 1 (23,28 km); OS 12: Ibarilla 2; OS 13: Duarte 2; OS 14: Derramadero 2; OS 15: Superoes 3; OS 16: Superoes 4. Ostatni samochód w parc fermé zamelduje się o 22:00.

Zapraszamy na naszą relację z drugiego dnia zmagań w Meksyku

Dziewiąty odcinek specjalny (Ibarilla 1 - 29,90 kilometrów)

Taktyka Sébastiena Loeba przyniosła mu już sukces na pierwszej, najdłuższej próbie etapu. "Czyszczący" drogę Jari - Matti Latvala stracił niemal całą swoja przewagę, wypracowaną w ciągu ośmiu odcinków wczorajszego dnia. Francuzowi do odrobienia pozostało 0,1 sekundy...

Szybko pojechał natomiast Mikko Hirvonen, który zmniejszył swoja stratę do Pettera Solberga.

Z zawodników, którzy powrócili do rywalizacji korzystając z systemu Superally najlepiej spisał się Dani Sordo. W "dziesiątce" znalazł sie też Conrad Rautenbach.

Na trasę nie wyjechali obaj kierowcy Suzuki oraz Giggi Galli, w którego Fordzie uszkodzeniu uległa klatka bezpieczeństwa.

W JWRC najszybszy byli Patrik Sandell i Emil Axelsson (Renault Clio S1600). Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (Suzuki Swift Super 1600) zajęli czwarte miejsce w klasie.

W punktacji jednak nic sie nie zmieniło: prowadzi Sébastien Ogierm, drugi jest Jaan Mölder, a trzeci - Michał Kościuszko.

Wyniki odcinka: Sébastien Loeb, Mikko Hirvonen (strata 3,7 sekundy), Chris Atkinson (6,7 sek.), Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC - 8,3 sek.), Petter Solberg (9,0 sek.), Jari - Matti latvala (9,5 sek.), Henning Solberg (24,2 sek.), Matthew Wilson (41,0 sek.), Federico Villagra (1.05,9 min.), Conrad Rautenbach i David Senior (Citroën C4 WRC - 1.19,6 sek.)... Michał Kościuszko (2.40,6 min.).

Klasyfikacja rajdu po dziewięciu odcinkach specjalnych: 1. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila; 2. Sébastien Loeb i Daniel Elena (0,1 sek.); 3. Chris Atkinson i Stephane Prevot (19,6 sek.); 4. Petter Solberg i Philip Mills (1.02.4 min.); 5. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (1.04,8 min.); 6. Henning Solberg i Cato Menkerud(2.58,3 min.); 7. Matthew Wilson i Michael Orr (3.24,4 min.); 8. Federico Villagra i Jorge Perez Companc (6.26,4 min.); 9. Ricardo Triviño iCheco Salom (10.33,2 min.); 10. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (11.38,9 min.); 11. Jaan Mölder i Frederic Miclotte (12.48,3 min.); 12.Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (13.08,0 min.)

Po dziewiątym OS powiedzieli:M. Kościuszko: Dobrze, chociaż w rzeczywistości to jak jazda do sklepu. Auto nie miało mocy, nie także nie musieliśmy bardzo hamować.J. Molder: Ten odcinek nie był dobry, nie byłem zadowolony z opisu. Ślisko i zła trakcja.S. Ogier: Staramy się utrzymać takie tempo jak wczoraj i jechać bez błędów.D. Sordo: Jesteśmy bez sprzęgło. Musimy wymienić parę elementów w zawieszeniu.M. Wilson: OK., jedziemy dobrym rytmem. Jesteśmy na trudnej pozycji, bo za nami nie ma nikogo. Uderzyłem w duży kamień.H. Solberg:Myslałem, że będzie lepiej, ale jechałem bez hamulców.Ch. Atkionson: Jest dobrze, że trzymamy tempo. Sebastian i Jari jeda naprawdę szybko. Trasa wciąż nie jest zupełnie czysta.S. Loeb: Jest blisko. Wygląda dobrze. Trochę poprawiliśmy ustawienia zawieszenia, ale możliwe, że Latvala traci dużo czasu na czyszczeniu trasy.J.M. Latvala: Nie wygląda to dobrze i wiem dlaczego wczoraj Mikko miał taką trudna pozycję. Jest to bardzo ciężkie, nie ma żadnych śladów i trzeba szukać miejsc hamowania.M. Hirvonen: Jest OK. Znacznie lepiej niż wczoraj, ale wszyscy jada szybko.P. Solberg: Na ostatnich kilometrach straciliśmy przyczepność i było bardzo trudno.

Dziesiąty odcinek specjalny (Duarte 1 - 23,27 kilometra)

Zmiana lidera! Zgodnie z przewidywaniami nowym przodownikiem rajdu został Sébastien Loeb. Francuz pokonał Jari - Mattiego Latvale, choć Fin pojechał szybko i zajął trzecie miejsce. Wyprzedził go bowiem jeszcze Dani Sordo.

Pecha miał Petter Solberg, który "ukręcił" półoś w Subaru Imprezie WRC. Norweg co prawda dojechał do mety (tracąc ponad cztery minuty), ale po PKC zrezygnował z dalszej rywalizacji. Nic dziwnego - przed zjazdem do Parku Serwisowego zawodników oczekuje przecież jeszcze jedna próba.

Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak awansowali na drugie miejsce w klasie i praktycznie na dziewiąte w rajdzie! W JWRC prowadzi nadal Sébastien Ogier. Polacy mają obecnie minimalna przewagę nad Jaanem Mölderem.

Na odcinku stoi Federico Villagra. Metę jednak osiągnął, choc z dużą stratą.

Chris Atkinson był szybszy od Mikko Hirvonena.

Wyniki próby: Sébastien Loeb, Dani Sordo (0,5 sek.), Jari - Matti Latvala (4,7 sek.), Chris Atkinson (6,4 sek.), Mikko Hirvonen (6,8 sek.), Henning Solberg (27,1 sek.), Matthew Wilson (29,2 sek.), Conrad Rautenbach (1.07,4 min.), Patrik Sandell (1.57,7 min.), Sébastien Ogier (2.02,5 min.), Ricardo Triviño (2.08,7 min.)... Michał Kosciuszko (2.09,0 min.).

Klasyfikacja rajdu po dziesięciu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (4,6 sek.); 3. Chris Atkinson i Stephane Prevot (25,9 sek.); 4. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (1.11,5 min.); 5. Henning Solberg i Cato Menkerud(3.25,3 min.); 6. Matthew Wilson i Michael Orr (3.53,5 min.); 7. Petter Solberg i Philip Mills (5.11,5 min.); 8. Federico Villagra i Jorge Perez Companc (11.21,7 min.); 9. Ricardo Triviño iCheco Salom (12.41,8 min.); 10. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (13.41,3 min.); 11. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (15.16,9 min.); 12. Jaan Mölder i Frederic Miclotte (15.17,8 min.).

Jedenasty odcinek specjalny (Derramadero 1 - 23,28 kilometra)

Sébastien Loeb stara się wykorzystać swoja szansę. Na trzecim odcinku drugiego etapu pokonał Jari - Mattiego Latvalę o 1,2 sekundy.

Fin już najgorsze ma za sobą - podczas drugiego przejazdu powinien tracić nieco mniej sekund... "Wielkich rajdu" dzieli obecnie 5,8 sekundy.

Odcinek wygrał Dani Sordo, który podobnie jak w analogicznej sytuacji w Szwecji pokazuje bardzo płynną i szybka jazdę. Może i tym razem zdobędzie dla zespołu punkty...

W JWRC wciąż atakuje Partik Sandell. Michał Kościuszko jest wciąż drugi - odparł atak Jaana Möldera.

Wyniki odcinka: Dani Sordo, Sébastien Loeb (0,5 sek.), Mikko Hirvonen (0,8 sek.), Jari - Matti Latvala (1,7 sek.), Chris Atkinson (2,8 sek.), Hanning Solberg (10,2 sek.), Matthew Wilson (36,4 sek.), Conrad Rautenbach (1.00,9 min.), Ricardo Triviño (1.24,8 min.), Patrik Sandell (1.39,9 min.), Michał Kościuszko (2.02,2 min.).

Klasyfikacja rajdu po jedenastu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (5,8 sek.); 3. Chris Atkinson i Stephane Prevot (28,2 sek.); 4. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (1.11,8 min.); 5. Henning Solberg i Cato Menkerud(3.35,0 min.); 6. Matthew Wilson i Michael Orr (4.29,4 min.); 7. Petter Solberg i Philip Mills (15.11,0 min.); 8. Ricardo Triviño iCheco Salom (16.12,9 min.); . Federico Villagra i Jorge Perez Companc (15.26,6 min.); 9. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (15.39,3 min.); 10. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (17.18,6 min.); 11. Jaan Mölder i Frederic Miclotte (17.19,4 min.).

Obecnie załogi zjeżdżają do Parku Serwisowego.

Po jedenastu odcinkach specjalnych powiedzieli:

C. Rautenbach: Musimy znaleźć dobry kompromis pomiędzy trakcja a prędkością.F. Villagra: Pojechałem dwa odcinki bez wspomagania. Zatrzymaliśmy się, żeby przepuścić Daniego Sordo.D.Sordo: Warunki są lepsze, jedzie się szybciej. Trakcja jest lepsza.M. Wilson: Na nawrocie straciliśmy z 10 sekund, bo zgasł nam silnik. Tracimy, ale nie chcę ryzykować.H. Solberg: Wciąż mam problemy z hamulcami. Naprawimy to w serwisie.M. Hirvonen: Byłem za wolny. Muszę poszukać przyczyny.S. Loeb: Jari jechałbardzo dobrym torem.

Dwunasty odcinek specjalny (Ibarilla 2 - 29,90 kilometrów)

Nie sprawdziły się nasze prognozy - drugi przejazd najdłuższego odcinka etapu okazał się dla otwierającego stawkę Jari - Mattiego Latvali równie trudny jak pierwszy. Fin straci;l co prawda mniej niż rano, ale 7,1 sekundy powoduje, że Sébastien Loeb może się już chyba czuć zwycięzcą zawodów...

Pechowcem okazał się Mikko Hirvonen: stanął dwukrotnie na odcinku specjalnym, tracąc tym samym wysokie miejsce... Przyczyna były defekty opon.

Ostatecznie Fin metę osiągnął, ale ze stratą prawie trzech minut... daje mu to szansę rywalizacji o czwarta pozycję.

W JRC tym razem nieco słabsza jazda Michała Kościuszko i Macieja Szczepaniaka - Polacy spadli z drugiego na trzecie miejsce w klasie.

Nadal prowadzi Sébastien Ogier. W rywalizacji zawodników Suzuki lepszy jest ponownie Jaan Mölder...

Wyniki: Sébastien Loeb, Jari - Matti latvala (7,1 sek.), Chris Atkinson (8,5 sek.), Dani Sordo (9,5 sek.), Henning Solberg (19,5 sek.), Matthew Wilson (43,5 sek.), Federico Villagra (1.09,7 min.), Conrad Rautenbach (1.20,6 min.), Ricardo Triviño (2.06,8 min.), Jaan Mölder (2.29,6 min.),,, Michał Kościuszko (2.49,5 min.).

Klasyfikacja rajdu po dwunastu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (12,9 sek.); 3. Chris Atkinson i Stephane Prevot (36,7 sek.); 4. Henning Solberg i Cato Menkerud(3.54,5 min.); 5. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (4.03,4 min.); 6. Matthew Wilson i Michael Orr (5.12,9 min.); 7. Petter Solberg i Philip Mills (15.11,0 min.); 8. Ricardo Triviño iCheco Salom (16.12,9 min.); 9. Federico Villagra i Jorge Perez Companc (16.36,3 min.); 10. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (18.29,1 min.); 11. Jaan Mölder i Frederic Miclotte (19.49,0 min.); 12. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (20.08,1 min.);

Trzynasty odcinek specjalny (Duarte 2 - 23,27 kilometra)

Rajd został praktycznie rozstrzygnięty. Z powodu przegrzewającego się silnika w Fordzie Focusie RS WRC, na odcinku musieli zatrzymać się Jari - Matti Latvala i i Miikka Anttila. Finowie po chwili ruszyli, ale zanotowali ponad minutowa stratę, tracąc tym samym szanse na sukces.

Różnice na próbie, która wygrał zdecydowanie Dani Sordo były znaczne.

Latvala jest blisko Chrisa Atkinsona, Henning Solberg skutecznie broni sie przed Mikko Hirvonenem.

Spora stratę zanotował w JWRC Michał Kościuszko. Druga pozycja w klasie "uciekła" mu na ponad minutę...

Wyniki: Dani Sordo, Sébastien Loeb (8,2 sek.), Henning Solberg (14,6 sek.), Mikko Hirvonen (16,7 sek.), Chris Atkinson (30,0 sek.), Matthew Wilson (31,7 sek.), Federico Villagra (50,7 sek.), Jari - Matti Latvala (1.01,4 min.), Conrad Rautenbach (1.04,4 min.), Patrik Sandell (1.51,5 min.)... Michał Kościuszko (2.35,4 min.).

Klasyfikacja rajdu po trzynastu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Chris Atkinson i Stephane Prevot (58,5 sek.); 3. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (1.06,1 min..); 4. Henning Solberg i Cato Menkerud(4.00,9 min.); 5. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (4.11,9 min.); 6. Matthew Wilson i Michael Orr (5.36,4 min.); 7. Federico Villagra i Jorge Perez Companc (17.27,8 min.); 8. Ricardo Triviño iCheco Salom (18.01,7 min.); 9. Petter Solberg i Philip Mills (20.02,8 min.); 10. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (20.25,9 min.); 11. Jaan Mölder i Frederic Miclotte (21.53,1 min.); 12. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (22.35,31 min.)

Czternasty odcinek specjalny (Derramadero 2 - 23,28 kilometra)

rajd sie juz praktycznie zakończył. Lider, Sébastien Loeb ma tak dużą przewagę, że teraz będzie jedynie podążał na "dojechanie".

Jari - Matti Latvala ma nadal kłopoty ze swoim Fordem i nie wiadomo, czy wyjedzie na trasę po pobycie w Parku Serwisowym.

Walczą jeszcze Henning Solberg i Mikko Hirvonen, ale Fin jest wyraźnie gorszy od Norwega i tylko pech konkurenta może zapewnić mu awans.

Praktycznie chyba rajd mógłby zakończyć sie już w tej chwili gdyby nie to, że... jest to sport i zawsze wszystko jest możliwe! Wiadomo jednak, że walki na trasie już nie będzie - pomijając dzisiejsze dwa Superoesy - jutro wszyscy pojada na "dojechanie". Niestety traci na tym widowiskowość...

W JWRC kolejność na mecie odcinka była zgodna z aktualna klasyfikacja w klasie: wygrał Sébastien Ogier, drugi był Jaan Mölder, a trzeci - Michał Kościuszko.

Wyniki: Henning Solberg, Dani Sordo (2,2 sek.), Mikko Hirvonen (4,4 sek.), Sébastien Loeb (10,2 sek.), Chris Atkinson (12,4 sek.), Matthew Wilson (35,6 sek.), Conrad Rautenbach (51,5 min.), Federico Villagra (53,6 min.), Jari - Matti Latvala (56,3 sek.), Ricardo Triviño (1.22,4 min.).

Klasyfikacja rajdu po czternastu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Chris Atkinson i Stephane Prevot (1.00,7 min.); 3. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (1.52,2 min..); 4. Henning Solberg i Cato Menkerud(3.50,7 min.); 5. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (4.06,1 min.); 6. Matthew Wilson i Michael Orr (6.01,8 min.); 7. Federico Villagra i Jorge Perez Companc (18,11,2 min.); 8. Ricardo Triviño iCheco Salom (18.11,2 min.); 9. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (22.04,5 min.); 10. Jaan Mölder i Frederic Miclotte (23.33,0 min.); 11. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (24.34,8 min.); 12. Petter Solberg i Philip Mills (24.52,6 min.).

Piętnasty odcinek specjalny (Superoes 3 - 2,21 kilometra)

Absolutnie pewny swego Sébastien Loeb uzyskał najlepszy czas, dzieląc pierwsze miejsce z Henningiem Solbergiem.

Różnice w ścisłej czołówce były minimalne. Do tego gronie nie należał jednak Jari - Matti Latvala, bowiem Fin stracił już 7,5 sekundy.

W JWRC Micha Kościuszko i Maciej Szczepaniak pojechali spokojnie, starając się, by nie uszkodzić przypadkowo samochodu.

Wyniki: Sébastien Loeb, Henning Solberg, Mikko Hirvonen (0,5 sek.), Chris Atkinson (0,7 sek.), Dani Sordo (1,3 sek.), Federico Villagra (1,5 sek.), Matthew Wilson (1,6 sek.), Conrad Rautenbach (5,5 sek.), Jari - Matti Latvala (7,5 sek.), Ricardo Triviño (8,4 sek.),... Michał Kościuszko (15,5 sek.).

Szesnasty odcinek specjalny (Superoes 4 - 2,21 kilometra)

Ostatni odcinek drugiego etapu nie przyniósł niespodzianek - wszyscy czołowi zawodnicy osiągnęli metę.

Ponownie najlepszy był Sébastien Loeb, który najwyżse podium podzielił tym razem z ulubieńcem publiczności na takich próbach - Chrisem Atkinsonem.

W sekundzie znaleźli się też Dani Sorod, Mikko Hirvonen oraz Henning Solberg.

Michał Kościuszko tym razem był szybszy - stracił do zwycięzcy 13,5 sekundy.

Wyniki ostatniego OS-u II etapu: Sébastien Loeb, Chris Atkinson, Dani Sordo (0,6), Mikko Hirvonen (0,9 sek.), Henning Solberg (0,9 sek.), Federico Villagra (1,6 sek.), Conrad Rautenbach (4,1 sek.), Jari - Matti Latvala (6,7 sek.), Matthew Wilson (7,2 sek.), Ricardo Triviño (8,8 sek.), Michał Kościuszko (13,5 sek.).

Relacja z pierwszego etapu i wyniki.Nieoficjalna klasyfikacja po drugim etapie

Nieoficjalne wyniki klasy JWRC po dwóch etapach

MiejsceKierowca (Auto)Czas / strata1. SébastienOgier i Julien Ingrassia (Citroën C2 S1600)3:30.40,5 godz.2. Jaan Mölder i Frederic Miclotte (Suzuki Swift S1600)1.32,0 min..3. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (Suzuki Swift S1600)2.32,7 min.4. Aaron Burkart i Michael Kölbach (Citroën C2 S1600)5.29,3 min.5. Patrik Sandell i Emil Axelsson(Renault Clio S1600)7.44,6 min.6. Shaun Gallagher i M.Morrissey (Citroën C2 R2)14.48,3 min.7. Francesco Fanari iMassimilliano Bosi (Citroën C2 S1600)44.57,2 min.8. Martin Prokop i Jan Tománek(Citroën C2 S1600)49.54,9 min.

........................................................................................................................................................

UWAGA

prosimy o samodzielne odświeżanie strony, gdyż informacje są na bieżąco aktualizowane!