Na starcie stanęło jeszcze 5 innych modeli wyprodukowanych przed II wojną światową: Plymouth z 1933 roku Andrzeja Chmielowskiego, Aero 30 z 1935 r. Aldony i Ireneusza Tomyślaków, dostawczy Hansa Lloyd Express z 1935 r. Józefy i Wiesława Kuczmów, DKW F5 z 1936 Marcina i Macieja Hendzlów, Jawa Minor I z 1937 r. Barbary i Stanisława Gieratów.Wśród aut młodszych wyróżniały się: Mercedes Adenauer z 1955 r., Opel Olimpia z 1957 r., Rolls-Royce Silver Cloud z 1958 r., Mercedes 190 SL z 1961 r.Trasa rajdu wiodła przez malownicze okolice Kazimierza Dolnego i Nałęczowa. Oprócz konkurencji charakterystycznych dla tego typu imprez odbyły się dwa konkursy elegancji - w Nałęczowie i na rynku w Kazimierzu.W kategorii elegancji jury i licznie zgromadzona publiczność najwyżej ocenili Austro Daimlera państwa Bartnickich.
Galeria zdjęć
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym
Rajd pojazdów zabytkowych w Kazimierzu Dolnym