Jako pierwsi na trasę wyruszą liderzy klasyfikacji i obrońcy tytułu, Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC), jako drudzy - Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC).
Rajd Turcji po rocznej absencji powrócił do kalendarza i zapowiada się ciekawie. Pojedynek o zwycięstwo prawdopodobnie toczyć będą załogi Citroëna i Forda (poza wspomnianymi wyżej: Daniel Sordo i Marc Marti oraz Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila), ale nie jest wykluczone, że także i Subaru. Nowy model Imprezy pokazał sie z dobrej strony w Grecji, czego dowodem była druga pozycja Pettera Solberga i i Philipa Millsa.
Ciekawostki
• 8 Rajd Turcji (5 zaliczany do Mistrzostw Świata). Runda 8 / 15.• Nawierzchnia: szuter.• Miejsce: Kemer (Antalia).•I nformacje praktyczne: miejscową walutą są Nowe Liry. 1 TRY = 0,5 Euro. Różnica czasu względem Warszawy wynosi jedną godzinę. Gdy w Polsce jest południe, zegar w Kemer wskazuje godzinę 13.• Rajd Turcji jest środkową z trzech rund (oprócz niego Grecja i Finlandia), w których obowiązuje wykorzystanie tych samych silników. Pod względem użycia tych samych ram pomocniczych pod silnikiem i niektórych części mechanicznych runda turecka połączona jest w parę z odbytą już grecką. Każda załoga ma prawo wykorzystać po dwa zespoły skrzynia biegów/mechanizm różnicowy oraz pięć zestawów amortyzatorów i pięć wsporników piasty koła.• Opony: Dopuszcza się tylko jeden typ opon: Pirelli Scorpion WRC 205/65R15 Hard. W każdym samochodzie mogą się znajdować dwa koła zapasowe. Obowiązuje zakaz nacinania opon. Limit liczby opon wynosi 48 szt. na każdy samochód, na cały rajd łącznie z odcinkiem testowym.• Uroczystość startu odbyła się we czwartek 12 czerwca od godz. 17:00, na terenie Uniwersytetu Akdeniz w Antalii.• Trasa: o całkowitej długości 1263,74 km, w tym 19 odcinków specjalnych (10 różnych), o łącznym dystansie 360,12 km.Etap 1: 569,18 kilometrów, w tym 9 OS-ów (6 różnych) na łącznym dystansie 154,90 km. Są to - OS 1: Superoes Antalia 1 (2,60 km - w czwartek); OS 2: Pergé 1 (22,43 km); OS 3: Myra 1 (24,15 km); OS 4: Kumluca 1 (9,9 km); OS 5: Pergé 2; OS 6: Myra 2; OS 7: Kumluca 2; OS 8: Chimera 1 (16,94 km); OS9: Phaselis 1 (22,40 km). Ostatni samochód w parc fermé o godz. 23:30.Etap 2: 463,57 kilometrów, w tym 7 OS (5 różnych) na łącznym dystansie 137,66 km. Są to - OS 10: Chimera 2 (16,94 km); OS 11: Silyon 1; (27,36 km); OS 12: Kemer 1 (20,50 km); OS 13: Silyon 2; OS 14: Kemer 2; OS 15: Phaselis 2 (22,40 km); OS 16: Superoes Antalia 2 (2,60 km). Ostatni samochód w parc fermé o godz. 00:45.Etap 3: 230,99 kilometrów, w tym 3 OS (2 różne) na łącznym dystansie 67,56 km. Są to - OS 17: Olympos 1 (31,03 km); OS 18: Çamyuva (5,50 km); OS19: Olympos 2. Podium od 14:50.• Uroczystość ogłoszenia wyników i podium: w niedzielę 15 czerwca, w parku serwisowym, od godz. 14:50.• Konferencja prasowa po rajdzie: w niedzielę 15 czerwca od godz. 15:30 w biurze prasowym rajdu przy parku serwisowym.• Nowości: poprzednia edycja Rajdu Turcji (w 2006 r.) odbyła się w październiku. Większość tras oesów będzie taka sama, jak dwa lata temu; modyfikacje są nieznaczne i obejmują skrócenie odcinka Phaselis (OS9/15) o ponad 6 km oraz przedłużenie odcinka Olympos (OS17/19) o 3 km i wykorzystanie jego trasy dwukrotnie.
Rozpoczynamy nasza relację.
Drugi odcinek specjalny (Pergé 1 - 22,43 km)
Pierwszym pechowcem okazał się Jari - Matti Latvala, który ze względu na defekt prawego przedniego zawieszenia dwanaście kilometrów po starcie, stracił prawie pół minuty.
Z faworytów najszybszy na pierwszym OS-ie dzisiejszego etapu okazał się Mikko Hirvonen, który wyprzedził Daniela Sordo o 6,4 sekundy.
Sébastien Loeb, który "czyści" trasę był gorszy od Fina o ponad jedenaście sekund.
Lepszy czas od Hirvonena zanotowali Giggi Galli i Andreas Mikkelsen.
A odcinek wygrał Urmo Aava.
Niespodziewane wyniki świadczą najlepiej, że czołówka podczas pierwszych przejazdów będzie traciła wiele sekund. Trasa jest tak "brudna", że jadący z dalszymi numerami kierowcy są w zdecydowanie lepszej sytuacji...
W PCWRC najszybsi byli Andreas Aigner i Klaus Wicha (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Drugą pozycję zajęli Mirco Baldacci i Giovanni Agnese (Subaru Impreza), którzy utrzymali pozycje liderów.
Trzeci do mety Toshihiro Arai i Glenn MacNeall (Subaru Impreza WRX STi).
Baldacci wyprzedza Aignera o 1,3 sekundy.
Wyniki próby: Urmo Aava, Giggi Galli (1,6 sek.), Andreas Mikkelsen (2,2 sek.), Mikko Hirvonen (2,3 sek.), Dani Sordo (6,9 sek.), Per - Gunnar Andersson (8,7 sek.),Henning Solberg (10,6 sek.), Matthew Wilson (10,9 sek.), Petter Solberg (11,5 sek.), Sébastien Loeb (13,4 sek.), Chris Atkinson (17,4 sek.)... Jari - Matti Latvala (29,4 sek.).
Klasyfikacja po dwóch odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC); 2. Andreas Mikkelsen i Maria Andersson (Ford Focus WRC - strata 2,8 sek.); 3. Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (Ford Focus RS WRC - 3,1 sek.)); 4. Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC - 6,4 sek.); 5. Urmo Aava i Kuldar Sikk (Citroën C4 WRC - 7,1 sek.); 6. Petter Solberg i Philip Mills (Subaru Impreza WRC - 8,8 sek.); 7. Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC - 10,0 sek.); 8. Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC - 12,1 sek.); 9. Matthew Wilson i Michael Orr (Ford Focus RS WRC - 14,0 sek.); 10. Toni Gardemeister i Tomi Touminen (Suzuki SX4 WRC - 16,4 sek.); 11. Chris Atkinson i Stephane Prevot (Subaru Impreza WRC - 17,7 sek.); 12. Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (Suzuki SX4 WRC - 18,2 sek.).
Trzeci odcinek specjalny (Myra 1 - 24,15 km)
Przyspieszył Sébastien Loeb. Co prawda przegrał ponownie z Mikko Hirvonenem, ale tym razem zaledwie o 0,7 sekundy.
Niesamowicie przyspieszył Jari - Matti Latvala, który odzyskał ponad piętnaście sekund.
Nadrabia także Dani Sordo, którego strata do lidera Hirvonena zmalała do 2,8 sekundy.
Znów szybki był Giggi Galli.
Urmo Aava nie najechał sie tym razem - uszkodził koło w swoim Citroënie.
Sensacyjny wicelider po dwóch próbach - Andreas Mikkelsen stracił ponad 43 sekundy.
Ponad minutę stracił Toni Gardemeister.
Federico Villagra i Jorge Perez Companc (Ford Focus RS WRC) popełnili falstart, za co otrzymali 10 sekund kary.
W PCWRC próbę wygrali Uve Nittel i Detlef Ruf (Mitsubishi Lancer Evo IX). Liderami są Mirco Baldacci i Giovanni Agnese.
Wycofali się Nasser Al-Attiyah i Chris Patterson (Subaru Impreza WRX STi).
Wyniki: Jari - Matti Latvala, Dani Sordo (15,2 sek.), Giggi Galli (16,9 sek.), Henning Solberg (17,6 sek.), Mikko Hirvonen (18,8 sek.), Sébastien Loeb (19,5 sek.), Matthew Wilson (27,4 sek.), Petter Solberg (34,1 sek.), Per - Gunnar Andersson (34,7 sek.), Chris Atkinson (37,2 sek.), Andreas Mikkelsen (43,4 sek.).
Klasyfikacja po trzech odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC); 2. Daniel Sordo i Marc Marti (2,8 sek.); 3. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC - 9,5 sek.); 4. Sébastien Loeb i Daniel Elena (10,7 sek.);5. Henning Solberg i Cato Menkerud (10,9 sek.); 6 Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (11,2 sek.); 7. Matthew Wilson i Michael Orr (22,6 sek.); 8. Petter Solberg i Philip Mills (24,1 sek.); 9. Andreas Mikkelsen i Maria Andersson (27,4 sek.); 10. Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (31,1 sek.); 11. Chris Atkinson i Stephane Prevot (36,1 sek.); 12. Conrad Rautenbach i David Senior (Citroën C4 WRC - 1.06,0 min.).
Czwarty odcinek specjalny (Kumluca 1 - 9,90 km)
Tym razem najlepszy czas uzyskał Gianluigi Galli, który o 0,9 sekundy wyprzedził J.-M. Latvalę. Sebastien Loeb stracił do zwyciężcy 3 sekundy, ale nadrobił 0,5 sekundy do Mikko Hirvonena. Klasyfikacja bez zmian. Nadal prowadzi Mikko Hirvonen z przewagą 6,9 sekundy nad swoimkolegą z zespołu Jarri-Matti Latvalą.
W PCWRC kolejny triumf Uve Nittela i Detlefa Rufa. Oni właśnie objęci prowadzenie. Mirco Baldacci i Giovanni Agnese traca jednak zaledwie 0,4 sekundy.
Po 4. OS powiedzieli:
S. Loeb: Dość ślisko, opony nie miały dobrej przyczepności. Wszystko bez błędu, samopoczucie dobre. Po południu będzie to szybsze.
M. Hirvonen: Mam poważne problemy z kurzem, co nas zwalnia i nie ma czym oddychać.Ch. Atkinson: Dosć ślisko. Auto w porządku, jedziemy spokojnie.J.-M. Latvala: Na pierwszym dzisiejszym odcinku najechałem na kamień i przez 12 km musiałem jechać z uszkodzonym kołem. Jestem zaskoczony czasami, można jechać szybciej.D. Sordo: Zgasł mi silnik tuż przed końcem odcinka, za późno hamowałem. Straciłem 12 sekund. P. Solberg: Jest dość wąsko i ślisko.
G. Galli: Już po pierwszym odcinku mieliśmy problemy z tylnym amortyzatoremi wystartowaliśmy z opóźnieniem.
M. Wilson: Na długim odcinku pojawił się problem z chłodzeniem wnętrza auta, co mnie poważnie zwolniło.F. Villagra: Jedzie się ciężko, miejscami dość ślisko i dużo kamieni.C. Rautenbach: Auto sprawuje się naprawdę dobrze. Drogi zniszczone. Dużo kamieni na trasie.A. Mikkelsen: Straciliśmy tylne amortyzatory, dość ślisko i brak przyczepności.T. Gerdemeister: Początek OK. Auto sprawowało się dobrze, ale pod koniec wysiadły hamulce. Na kolejnym odcinku przebiłem oponę.P.-G. Andersson: Mieliśmy problemy. Rano wystrzeliła gaśnica i zalała nam całe auto. Woda była wszędzie. Straciliśmy około dziesięciu sekund.M. Prokop: Wygląda to dobrze. Rano jechałam bardzo ostrożnie, teraz było już lepiej. Głównie bez błędów.
Wyniki: Giggi Galli, Jari - Matti Latvala 0,9 sek., Henning Solberg (1,0 sek.), Sébastien Loeb (3,0 sek.), Mikko Hirvonen (3,5 sek.), Chris Atkinson (3,5 sek.), Petter Solberg (3,8 sek.), Per - Gunnar Andersson (5,3 sek.), Matthew Wilson (8,6 sek.), Dani Sordo (11,9 sek.).
Klasyfikacja po czterech odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen; 2. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (6,9 sek.); 3. Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (8,1 sek.)); 4. Henning Solberg i Cato Menkerud (8,4 sek.); 5. Sébastien Loeb i Daniel Elena (11,2 sek.);6.Daniel Sordo i Marc Marti (11,2 sek.); 7. Petter Solberg i Philip Mills (24,4 sek.); 8. Matthew Wilson i Michael Orr (27,7 sek.); 9. Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (35,9 sek.); 10. Chris Atkinson i Stephane Prevot (36,1 sek.); 11. Andreas Mikkelsen i Maria Andersson (37,2 sek.); 12. Conrad Rautenbach i David Senior (1.16,2 min.).
Piąty odcinek specjalny (Perge 2 - 22,43 km)
Duet fabryczny Forda wciąż lepszy od swoich najgroźniejszych konkurentów z Citroëna. Jari-Matti Latvala przed Mikko Hirvonenem (0,9 sek.), Danim Sordo (3,5 sek.) i Sebastienem Loebem (4,7 sek.).
W tym momencie Dani Sordo traci do lidera, którym jest Mikko Hirvonen 13,8 sek., a Sebastien Loeb - 14 sekund.
Trzeci jest Jari - Matti Latvala ze stratą 5,9 sek. do Mikko.
Liderem byłby zwycięzca próby Giggi Galli, gdyby nie kara 10 sekund.
W PCWRC na pierwsze miejsce ponownie wyszli Mirco Baldacci i Giovanni Agnese.
Uve Nittel i Detlef Ruf tracą 9,3 sekundy.
Odcinek wygrali Andreas Aigner i Klaus Wicha (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Wyniki: Giggi Galli, Jari - Matti Latvala (0,9 sek.), Mikko Hirvonen (1,8 sek.), Henning Solberg (1,9 sek.), Dani Sordo (4,4 sek.), Sébastien Loeb (5,6 sek.), Petter Solberg (7,1 sek.), Chris Atkinson (10,4 sek.,), Matthew Wilson (13,8 sek.), Andreas Mikkelsen (15,3 sek.).
Klasyfikacja po pięciu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen; 2. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (6,0 sek.); 3. Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (6,3 sek.); 4. Henning Solberg i Cato Menkerud (8,5 sek.); 5.Daniel Sordo i Marc Marti (13,8 sek.); 5. Sébastien Loeb i Daniel Elena (14,0 sek.);7. Petter Solberg i Philip Mills (29,7 sek.); 8. Matthew Wilson i Michael Orr (39,7 sek.); 9. Chris Atkinson i Stephane Prevot (44,7 sek.); 10. Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (50,3 sek.); 11. Andreas Mikkelsen i Maria Andersson (50,7 sek.); 12. Conrad Rautenbach i David Senior (1.40.3 min.).
Szósty odcinek specjalny (Myra 2 - 24,15 km)
Wygrał Jari - Matti Latvala i on został liderem!
Mikko Hirvonen, drugi na mecie stracił ponad dziesięć sekund.
Tym razem słabiej pojechał także Giggi Galli.
Sébastien Loeb przeskoczył Daniego Sordo.
Lider klasyfikacji awansował na czwarte miejsce, bowiem Henning Solberg stracił ponad pół minuty.
Dziewiąte miejsce odzyskał Per - Gunnar Andersson, który wyprzedził Chrisa Atkinsona.
Obsunął się w wynikach Andreas Mikkelsen.
Patrik Sandell i Emil Axelsson (Peugeot 207 Super 2000) wygrali OS w klasyfikacji PCWRC i oni zostali nowymi liderami. Uve Nittel i Detlef Ruf 0,7 sekundy. Mirco Baldacci i Giovanni Agnese spadli na czwarte miejsce.
Wyniki: Jari - Matti Latvala, Mikko Hirvonen (10,4 sek.), Sébastien Loeb (11,3 sek.), Dani Sordo (11,7 sek.), Giggi Galli (15,0 sek.), Per - Gunnar Andersson (23,3 sek.), Petter Solberg (28,1 sek.), Henning Solberg (31, 0 sek.), Matthew Wilson (33,3 sek.), Chris Atkinson (33,7 sek.).
Klasyfikacja po sześciu odcinkach specjalnych: 1. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila; 2. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (4,4 sek.); 3. Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (15,3 sek.); 4. Sébastien Loeb i Daniel Elena (19,3 sek.);5.Daniel Sordo i Marc Marti (19,5 sek.); 6. Henning Solberg i Cato Menkerud (33,5 sek.); 7. Petter Solberg i Philip Mills (51,8 sek.); 8. Matthew Wilson i Michael Orr (1.07,0 min.); 9. Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (1.07,6 min.); 10. Chris Atkinson i Stephane Prevot (1.12,4 min.); 11. Conrad Rautenbach i David Senior (1.40.3 min.); 12. Toni Gardemeister i Tomi Touminen (Suzuki SX4 WRC - 2.18,2 min.).
Siódmy odcinek specjalny (Kumluca 2 - 9,90 km)
Dużą, piętanastosekundową stratę zanotował lider Jari - Matti Latvala (przebita opona) i spadł na drugie miejsce.
Swój pierwszy odcinek wygrał Sébastien Loeb.
Nowym przodowanikiem został ponownie Mikko Hirvonen.
Wycofał się Chris Atkinson.
Poważną stratę z powodu kłopotów technicznych zanotował Dani Sordo.
W PCWRC zwycięstwo zanotowali Andreas Aigner i Klaus Wicha, którzy zajmują obecnie druga pozycję, rozdzielając Patrika Sandella i Emila Axelssona oraz Uve Nittela i Detlefa Rufa, którzy przebili oponę.
Rezultaty próby: Sébastien Loeb, Mikko Hirvonen (1,3 sek.), Giggi Galli (5,5 sek.), Henning Solberg (12,0 sek.), Matthew Wilson (12,8 sek.), Federico Villagra (13,5 sek.), Toni Gadremeister (14,0 sek.), Jari - Matti Latvala (15,0 sek.), Conrad Rautenbach (16,3 sek.).
Klasyfikacja po siedmiu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen; 2. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (9,3 sek.); 3. Sébastien Loeb i Daniel Elena (13,6 sek.); 4. Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (15,1 sek.); 5. Henning Solberg i Cato Menkerud (34,5 sek.); 6. Petter Solberg i Philip Mills (58,1 sek.); 7. Matthew Wilson i Michael Orr (1.14,1 min.); 8. Daniel Sordo i Marc Marti (1.20,6 min.); 9. Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (2.00,2 min.); 10. Toni Gardemeister i Tomi Touminen (2.26,5 min.); 11. Conrad Rautenbach i David Senior (2.26,7 min.); 12. Federico Villagra i Jorge Perez Companc (2.49,8 min.).
Ósmy odcinek specjalny (Chimera 1 - 16,94 km)
Najszybszym kierowca na OS-ie okazał sie Giggi Galli.
Jari - Matti Latvala nie był przekonany, czy - jak mówił - chce prowadzić jutro w rajdzie i "przecierać" trasę. Wszystko jednak wskazuje na to, że tak się stanie... No, chyba, żę ma ostatnim odcinku dnia znów "zaszaleje" Włoch Galli...
Jari - Matti pokonał o siedem sekund Mikko Hirvonena i Finów dzielą już tylko dwie sekundy.
Sébastien Loeb znów przegrał, ale do Mikko - nieznacznie. Stracił jednak miejsce na podium na rzecz Giggiego Galli.
Dobrze pojechał Henning Solberg, nieźle jego młodszy brat - Petter.
Brawa zebrał też (nareszcie!) kierowca Suzuki SX4 WRC: Per - Gunnar Andersson...
W PCWRC zwycięstwo odnieśli Andreas Aigner i Klaus Wicha i awansowali na pierwsze miejsce. Patrik Sandell i Emil Axelsson tracą do nich 1,1 sekundy. 18,6 sekundy za szwedami są Uve Nittel i Detlef Ruf.
Wyniki: Giggi Galli, Henning Solberg (0,1 sek.), Jari - Matti latvala (2,4 sek.), Per - Gunnar Andersson (8,9 sek.), Mikko Hirvopnen (9,7 sek.), Petter Solberg (10,0 sek.), Sébastien Loeb (11,3 sek.), Dani Sordo (15,6 sek.), Matthew Wilson (18,6 sek.), Toni gardemeister (23,5 sek.).
Klasyfikacja po ośmiu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen; 2. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (2,0 sek.); 3. Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (5,4 sek.); 4. Sébastien Loeb i Daniel Elena (15,1 sek.); 5. Henning Solberg i Cato Menkerud (24,9 sek.); 6. Petter Solberg i Philip Mills (58,4 sek.); 7. Matthew Wilson i Michael Orr (1.23,0 min.); 8. Daniel Sordo i Marc Marti (1.26,5 min.); 9. Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (1.59,4 min.); 10. Toni Gardemeister i Tomi Touminen (2.40,3 min.); 11. Conrad Rautenbach i David Senior (2.54,4 min.); 12. Federico Villagra i Jorge Perez Companc (3.12,8 min.).
Dziewiąty odcinek specjalny (Phaselis 1 0 22,40 km)
Wygląda na to, że tej próby nie chciał dziś nikt już jechać.
Czołowa trójka w klasyfikacji poniosła duże straty.
Liderem po pierwszym dniu zostali... Sébastien Loeb i Daniel Elena!
Mikko Hirvonen spadł na piąta pozycję, Jari - Matti Latvala jest trzeci. Na drugie miejsce wysunął się Henning Solberg, a na czwarte spadł - Giggi Galli.
Taktyka przewróciła więc klasyfikację. Zobaczymy, czy jutro kierowcy Fordów nadrobią dzisiejsze straty. Na Sardynii im sie udało, w Grecji - nie... Prawda jest jednak, że tracenie 30 sekund w imię taktyki na rajdzie jest sprawą dość dziwna i coraz mniej ma wspólnego ze sportem. Ciekawe czy FIA podejmie w tej kwestii jakies decyzje...
4.18 minuty stracił Per - Gunnar Andersson.
W PCWRC odcinek wygrał Patrik Sandell, ale ponieważ Szwed otrzymał karę 10 sekund, nadal zajmuje drugie miejsce. Prowadzi Andreas Aigner z przewagą 0,9 sekundy.
Nieoficjalna klasyfikacja po pierwszym etapie
MiejsceZałoga (Auto)Czas / strata1.Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC)2:02.35,2 godz.2.Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC)1,0 sek..3.Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC)1,1 sek.4.Giggi Galli i Giovanni Bernacchini (Ford Focus RS WRC)2,2 sek.5.Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC)6,9 sek.6.Petter Solberg i Philip Mills (Subaru Impreza WRC)49,1 sek.7.Matthew Wilson i Michael Orr (Ford Focus RS WRC)1.05,9 min.8.Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC)1.06,8 min.9.Toni Gardemeister i Tomi Touminen (Suzuki SX4 WRC)2.27,1 min.10.Conrad Rautenbach i David Senior (CitroënC4 WRC)2.50,0 min.11.Federico Villagra i Jorge Perez Companc (Ford Focus RS WRC)3.17,2 min.12.Per – Gunnar Andersson i Jonas Andersson (Suzuki SX4 WRC)5.53,7 min.
Nieoficjalne wyniki w klasie PCWRC
MiejsceKierowca (Auto)Czas / strata1.Andreas Aigner i Klaus Wicha (Mitsubishi Lancer Evo IX)2:09.49,8 godz.2.Patrik Sandell i Emil Axelsson (Peugeot 207 Super 2000)0,9 sek.3.Nittel i Detlef Ruf (Mitsubishi Lancer Evo IX)5,0 sek.4.Martin Prokop i Jan Tománek (Mitsubishi Lancer Evo IX)21,7 sek.5.Eyvind Beynildsen i Maria Andersson (Mitsubishi Lancer Evo IX)43,5 sek.6.Jewgieniej Wiertunow iGieorgij Troszkin (Subaru Impreza WRX STi)51,7 sek.7.Mirco Baldacci i Giovanni Agnese (Subaru Impreza)1.02,1 min.8.imone Campedelli i Danilo Fappani (Mitsubishi Lancer Evo IX)1.13,3 min.9.Martin Rauam i Silver Kutt (Mitsubishi Lancer Evo IX)1.41,0 min.10. ArmindoAraujo i Miguel Ramalho (Mitsubishi Lancer EvoIX)1.42,1 min.
Foto: Rallyworld©Willy Weyens
...................................................................................................................................................
UWAGA
prosimy o samodzielne odświeżanie strony, gdyż informacje są na bieżąco aktualizowane!