UWAGA:

prosimy o samodzielne odświeżanie strony, gdyż informacje są na bieżąco aktualizowane

>---------------------------------------

Przewidywania sprawdziły się: pierwszy etap rajdu Wielkiej Brytanii, ostatniej rundy tegorocznych Mistrzostw Świata dostarczył obserwatorom ogromnych emocji. Dwaj wielcy kierowcy, rywalizujący o tytuł, pokazali wielką klasę.

Po sześciu odcinkach specjalnych Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC) prowadzą w zawodach. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC) po przejechaniu pierwszych 584,78 kilometrów, w tym OS-ów o długości 130,30 km tracą do liderów 5,3 sekundy.

Pierwszego dnia trasę czyścił Hirvonen, dziś jako pierwszy pojedzie Loeb. Na razie obaj kierowcy jadą na granicy, ale jednocześnie do minimum zmniejszają ryzyko. Wiadomo, najmniejszy błąd może przynieść rozstrzygnięcie...

Drugi etap jest pod względem długości zbliżony do pierwszego (o 8 km OS-owych dłuższy). Kto zaryzykuje pierwszy? Bo ktoś dzisiaj chyba musi - trzeci dzień jest stosunkowo krótki...

Jedno jest pewne - kibiców czekają znów nie lada emocje!

Polecamy w RoadLook.pl

Etap 2 liczy 571,92 kilometrów, w tym sześć odcinków specjalnych (3 różne) o długości 138,16 km. Są to: OS 7: Rhondda 1 (35,72 km.); OS 8: Crychan 1 (14,99 km); OS 9: Halfway 1 (18,37 km); OS 10: Rhondda 2 (35,72 km); OS 11: Crychan 2 (14,99 km); OS 12: Halfway 2 (18,37 km). Ostatni samochód w parc fermé o godz. 23:30.

Pojedynek Hirvonena z Loebem zdominował wszystko, co się na rajdzie dzieje. Tymczasem bardzo dobrze spisują się Dani Sordo i Petter Solberg, rywalizujący o miejsce na podium. Świetnie jedzie Sébastien Ogier, któremu "po piętach" depcze Henning Solberg. Brawa należą się też Matthewowi Wilsonowi.

Na drugim biegunie jest Jari - Matti Latvala, który po raz kolejny zawodzi zespół Forda. Fin zdemolował samochód już na początku zawodów, tymczasem miał za zadanie ubezpieczać lidera - Mikko...

W PCWRC także zacięty pojedynek, choć klasą dla siebie są na razie Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet (Skoda Fabia Super 2000).

Pierwsi liderzy Patrik Flodin i Goran Bergsten szybko zakończyli jazdę, podobnie jak Nasser Al-Attiyah i Giovanni Bernacchini.

Tymczasem w końcówce etapu na drugie miejsce wyszli Patrik Sandell i Emil Axelsson. Martin Prokop i Jan Tomanek tracą jednak 0,3 sekundy.

Zapraszamy na naszą relację z 2. etapu.Zawodnicy stoją już przed Punktem Kontroli Czasu zlokalizowanym przed pierwszym dzisiejszym odcinkiem specjalnym. Zaczynamy!

Siódmy odcinek specjalny (Rhondda 1 - 35,72 km)

Organizatorzy nie rozmieszczają kierowców. Z samego rana zafundowali im bardzo długi i trudny OS. Warunki na trasie - śliska nawierzchnia bardzo dały się we znaki kierowcom.

Bardzo ważne zwycięstwo odnieśli Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen i ich strata do pierwszej pozycji i jednocześnie to tytułu Mistrzów Świata - wynosi obecnie 2,9 sekundy. To mało, ale jednocześnie bardzo dużo...

Sébastien Loeb i Daniel Elena stracili 2,4 sekundy. "Seb" jest znany z tego, że czasami potrafi "przespać" pierwsza próbę. Tym razem jednak był skoncentrowany, ale skarżył się na problem z wycieraczkami na deszczowym OS-ie.

Znakomicie spisali się Daniel Sordo i Marc Marti, którzy wręczzdeklasowali swoich najgroźniejszych rywali - Petter Solberg i Philip Mills byli wolniejsi aż o 20,5 sekundy!

"Nie jest zabawnie prowadzić samochodu dziś rano" - tak skomentował warunki na trasie Sébastien Ogier, który dojechał tuż za Petterem Solbergiem.

Na trasę w systemie Superally powrócili Mads Østberg i Jonas Andersson, którzy zapewne "mieszać" będą w czołowej "dziesiątce" na odcinkach specjalnych.

Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila awansowali na punktowane miejsce - Conrad Rautenbach i Daniel Barrittzanotowali sporą stratę (2.23,1 min.).

W PCWRC zwycięstwo odnieśli korzystający z Superally Patrik Flodin i Goran Bergsten (Subaru Impreza WRX STi).

Prowadzą nadal wyraźnie Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet. Drudzy w klasyfikacji: Patrik Sandell i Emil Axelsson byli lepsi - Martin Prokop i Jan Tomanek powiększyli stratę do 16,4 sekundy.

Wyniki próby: Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC), Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC - strata 2,4 sek.), Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC - 4,2 sek.), Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC - 17.0 sek.),Petter Solberg i Philip Mills (Citroën C4 WRC - 24,7 sek.), Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (Citroën C4 WRC - 26,3 sek.), Mads Østberg i Jonas Andersson (Subaru Impreza WRC - 47,5 sek.), Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC - 54,4 sek.), Matthew Wilson i Scott Martin (Ford Focus RS WRC - 1.06,3 min.), Khalid Al Qassimi i Michael Orr (Ford Focus RS WR - 1.43,1 min.)... Conrad Rautenbach i Daniel Barritt (Citroën C4 WRC 2.23,1 min.).

Klasyfikacja po siedmiu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (2,9 sek.); 3. Daniel Sordo i Marc Marti (43,4 sek.); 4. Petter Solberg i Philip Mills (1.02,8 min.); 5. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (3.05,2 min.); 6. Henning Solberg i Cato Menkerud (3.43,1 min.); 7. Matthew Wilson i Scott Martin (4.26,9 min.); 8. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (7.04,7 min.); 9. Conrad Rautenbach i Daniel Barritt (7.15,3 min.); 10. Aaron Burkart i Michael Kölbach (Citroën C4 WRC - 10.01,5min.); 11. Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet (Skoda Fabia Super 2000 - 10.02,6 min.); 12. Patrik Sandell i Emil Axelsson (Skoda Fabia Super 2000 - 11.25,4 min.).

Ósmy odcinek specjalny (Crychan 1 - 14,99 km)

Sprawa tytułu Mistrza Świata w dużej mierze wydaje się być wyjaśniona!

Sébastien Loeb pokonał Mikko Hirvonena o 10,2 sekundy i jego przewaga wzrosła do 13,1 sekundy. To będzie już niezwykle trudne (o ile w ogóle możliwe) do odrobienia. Zespół Forda może liczyć jedynie na błąd lub pecha rywali...

Sébastien stwierdził, że jechał już na maksimum możliwości. Mikko nie chciał nic komentować, od razu odjechał z mety "Stop"...

Mikko przegrał też z Danim Sordo.

Petter Solberg, nieznacznie wolniejszy od Hirvonena pokonał Jati - Mattiego Latvalę dość wyraźnie.

Problemy z samochodem zgłosił Conrad Rautenbach.

Henning Solberg cały czas próbuje się zbliżyć do Sébastiena Ogiera, ale pokonanie Francuz będzie bardzo trudne...

W PCWRC spokojnie powiększa przewagęEyvind Brynildsen.

Patrik Sandell stracił sporo i na drugie miejsce awansowali Martin Prokop i Jan Tomanek.

Wyniki OS-u:Sébastien Loeb, Dani Sordo (9,0 sek.), Mikko Hirvonen (10,2 sek.), Petter Solberg (10,8 sek.), Jari - Matti Latvala (15,8 sek.),Sébastien Ogier (18,2 sek.), Mads Østberg (23,3 sek.), Matthew Wilson (26,3 sek.), Khalid Al Qassimi (42,2 sek.), Conrad Rautenbach (55,0 sek.).

Klasyfikacja po ośmiu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (13,1 sek.); 3. Daniel Sordo i Marc Marti (52,4 sek.); 4. Petter Solberg i Philip Mills (1.13,6 min.); 5. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (3.23,4 min.); 6. Henning Solberg i Cato Menkerud (3.59,8 min.); 7. Matthew Wilson i Scott Martin (4.53,2 min.); 8. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (7.20,5 min.); 9. Conrad Rautenbach i Daniel Barritt (8.10,3 min.); 10. Aaron Burkart i Michael Kölbach (10.59,4min.); 11. Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet (11.12,2 min.); 12. Martin Prokop i Jan Tomanek (Mitsubishi Lancer Evo IX - 12.59,1 min.).

Dziewiąty odcinek specjalny (Halfway 1 - 18,37 km)

To był nokaut. Mikko Hirvonen nie zdołał podnieść się po porażce na poprzednim odcinku. Tym razem przegrał aż o 11,9 sekundy.

"Coś jest nie tak. Nie jestem pewny, co..." - mówił załamany Mikko.

Po ostatniej próbie pierwszej pętli drugiego etapu przewaga Sébastiena Loeba wynosi bardzo już bezpieczne 25 sekund!

Dani Sordo znów szybszy od Hirvonena.

Jari - Matti Latvala tuż za Petterem Solbergiem.

Starszy z braci Solbergów nie dał rady pokonać Sébastiena Ogiera.

W PRCWR najszybsi Patrik Flodin i Göran Bergsten.

Pierwszą pozycję zachowali Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet.

Martin Prokop i Jan Tomanek tracą 1.40,8 minuty.

Na odcinku stanęli Patrik Sandell i Emil Axelsson. Zanotowano im czas o 17.21.1 minuty gorszy od zwycięzcy OS -u.

Wyniki: Sébastien Loeb, Dani Sordo (10,1 sek.), Mikko Hirvonen (11,9 sek.), Petter Solberg (12,5 sek.), Jari - Matti Latvala (19,9 sek.), Sébastien Ogier (21,2 sek.), Henning Solberg (27,2 sek.), Matthew Wilson (28,1 sek.), Mads Østberg (31,5 sek.), Khalid Al Qassimi (49,6 sek.), Conrad Rautenbach (52,6 sek.).

Klasyfikacja po dziewięciu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (25,0 sek.); 3. Daniel Sordo i Marc Marti (1.02,5 min.); 4. Petter Solberg i Philip Mills (1.26,1 min.); 5. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (3.44,6 min.); 6. Henning Solberg i Cato Menkerud (4.27,0 min.); 7. Matthew Wilson i Scott Martin (5.21,3 min.); 8. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (7.21,3 min.); 9. Conrad Rautenbach i Daniel Barritt (9.02,9 min.); 10. Aaron Burkart i Michael Kölbach (12.04,5min.); 11. Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet (12.41,7 min.); 12. Martin Prokop i Jan Tomanek (14.22,5 min.).

Załogi, które zakończyły próbę zjeżdżają do Parku Serwisowego.

POWIEDZIELI

Sébastien Loeb: Jest naprawdę dobrze. Nie wiem, czy on popełnił błąd. Rano padało, ale jest dobrze, niezła przyczepność. Wiem, ze po południu może on odrobić, dlatego teraz mocno się starałem.Mikko Hirvonen: Coś jest nie tak. Naprawdę dobrze jechałem, ale nie mam dobrych czasów. Muszę zobaczyć w serwisie. Trochę czuć, jakby auto nie skręcało. Może to półośka. Nie wiem.Dani Sordo: W tej chwili jestem szybszy. Wolę te OS-y niż wczorajsze. Pierwszy był najlepszy, przyczepność jak na asfalcie, teraz było ciasno. W porządku.Petter Solberg: Teraz te problemy z wycieraczkami już tak nie przeszkadzały. Muszę coś widzieć. Pierwszy OS był niemożliwy. Na tych dwóch próbach zabawa była naprawdę dobra, auto jest znakomite. Musimy cisnąć i odrobić czas do Sordo.Sébastien Ogier: iMyślę, że Sebastian jest bardzo szybki. Może teraz lepiej jest być pierwszym na drodze.Henning Solberg: Od 10 kilometra nie działały wycieraczki. Nie było łatwo. Co możemy zrobić, staram się.Matthew Wilson: Świetnie, tylko pogoda mogłaby być lepsza. Byłoby milej, gdyby było bardziej sucho.Jari - Matti Latvala: Przestrzeliliśmy jedno ze skrzyżowań i musieliśmy cofać. Straciliśmy 5-10 sekund.

Dziesiąty odcinek specjalny (Rhondda 2 - 35,72 km)

Tak jak przed południem, tak i teraz najszybszy Mikko Hirvonen. Fin jak twierdzi: "jechał na limicie"...

Na zdjęciach: "myjnia" na trasie rajdu...

Sébastien Loeb także bardzo szybko - stracił jedynie 2,1 sekundy, co go w pełni satysfakcjonuje...

"Jestem szczęśliwy, że jestem tutaj! (na mecie)... Takie wyznanie mistrza najlepiej świadczy o trudach odcinka.

Dani Sordo o 4,4 sekundy szybciej od Pettera Solberga.

Dobry czas uzyskał rywalizujący "o pietruszkę", Jari - Matti Latvala.

Mads Østberg poza drogą.

W PCWRC naprawiona Skoda Patrika Sandella najszybsza - lepsza od "siostrzanego" modelu Eyvind Brynildsen.

Martin Prokop prawie dwie minuty za Szwedem, ale pewny drugiej pozycji w klasie.

Wyniki próby: Mikko Hirvonen, Sébastien Loeb (2,1 sek.), Jari - Matti Latvala (5,9 sek.), Dani Sordo (9,5 sek.), Petter Solberg (13,9 sek.), Sébastien Ogier (18,5 sek.), Henning Solberg (24,4 sek.), Matthew Wilson (37,1 sek.), Khalid Al Qassimi (1.13,4 min.), Conrad Rautenbach (1.38,8 min.), Patrik Sandell (1.59,8 min.), Eyvind Brynildsen (2.20,4 min.).

Klasyfikacja po dziesięciu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (22,9 sek.); 3. Daniel Sordo i Marc Marti (1.09,9 min.); 4. Petter Solberg i Philip Mills (1.37,9 min.); 5. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (4.01,0 min.); 6. Henning Solberg i Cato Menkerud (4.49,3 min.); 7. Matthew Wilson i Scott Martin (5.56,3 min.); 8. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (7.44,2 min.); 9. Conrad Rautenbach i Daniel Barritt (10.39,6 min.); 10. Aaron Burkart i Michael Kölbach (14.41,8min.); 11. Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet (15.00,0 min.); 12. Armindo Araujo i Miguel Ramalho (Mitsubishi Lancer Evo X - 16.50,7 min.); 13. Martin Prokop i Jan Tomanek (16.58,9 min.).

Jedenasty odcinek specjalny (Crychan 2 - 14,99 km)

Sébastien Loeb na mecie. Czas gorszy o prawie dziesięć sekund niż przed południem. Warunki na trasie są fatalne.

Podobnie jak poprzednio Mikko Hirvonen nie miał szans - stracił kolejne 4,8 sekundy, choć zupełnie nie rozumiał dlaczego tak się stało.

Przewaga "Seba" wynosi 27,7 sekundy.

Bardzo szybko pojechał Petter Solberg, który "urwał" 4,3 sekundy Daniemu Sordo. Różnica pomiędzy Hiszpanem i Norwegiem wynosi 23,7 sekundy.

Henning Solberg i Sébastien w jednakowym czasie.

Jari - Matti Latvala przyspieszył - osiągnął metę przed nimi.

Znów dużo stracił Conrad Rautenbach.

W PCWRC najszybsi znów Patrik Sandell i Emil Axelsson.

Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet jadą już nieco wolniej (ale i tak szybciej od najgroźniejszych rywali) po swoje zwycięstwo w klasie.

Wyniki: Sébastien Loeb, Petter Solberg (1,5 sek.), Mikko Hirvonen (4,8 sek.), Dani Sorod (5,8 sek.), Jari - Matti Latvala (9,7 sek.), Henning Solberg (10,7 sek.), Sébastien Ogier (10,7 sek.), Matthew Wilson (13,7 sek.), Khalid Al Qassimi (33,0 sek.), Conrad Rautenbach (41,6 sek.).

Klasyfikacja po jedenastu odcinkach specjalnych: 1. Sébastien Loeb i Daniel Elena; 2. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (27,7 sek.); 3. Daniel Sordo i Marc Marti (1.15,7 min.); 4. Petter Solberg i Philip Mills (1.39,4 min.); 5. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (4.11,7 min.); 6. Henning Solberg i Cato Menkerud (5.00,0 min.); 7. Matthew Wilson i Scott Martin (6.10,0 min.); 8. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (7.53,9 min.); 9. Conrad Rautenbach i Daniel Barritt (11.21,2 min.); 10. Aaron Burkart i Michael Kölbach (15.40,3min.); 11. Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet (16.02,3 min.); 12. Armindo Araujo i Miguel Ramalho (17.53,1 min.); 13. Martin Prokop i Jan Tomanek (18.10,9 min.).

Dwunasty odcinek specjalny (Halfway 2 - 18,37 km)

Sébastien Loeb i Daniel Elena na mecie. Są zdecydowanymi liderami rajdu i od zwycięstwa w rajdzie i jednocześnie szóstego tytułu Mistrzów Świata dzielą ich tylko cztery jutrzejsze odcinki specjalne.

Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen o 2,5 sekundy za konkurentami. Trudno uwierzyć, żeby mogli odrobić w niedzielę 30,.2 sekundy dzielące ich od Francuzów. Tylko ogromny pech tych drugich może dać im tytuł...

Na zdjęciu: Zadumany i skoncentrowany Sébastien Loeb oraz wesoły Mikko Hirvonen - powinno być odwrotnie... Ciekawe czym Fin tak rozbawił swojego szefa Malcolma Wilsona - może tym, że twierdzi wcziąż, że jednak zostanie Mistrzem Świata?

Nieco gorszy wynik Henninga Solberga powoduje, że traci on już ponad minutę doSébastiena Ogiera.

Dani Sordo minimalnie szybszy od Pettera Solberga.

Conrad Rautenbach tym razem pokonał Khalida Al Qassimiego.

W PCWRC po raz kolejny zwyciężyli Patrik Sandell i Emil Axelsson, ale załoga w Skodzie Fabii Super 2000 nie liczy si w rywalizacji o czołowe miejsce po ponad 17-minutowej stracie na dziewiątym OS-ie.

Eyvind Brynildsen i Denis Giraudet bardzo spokojnie i rozważnie - im nie da się już odebrać zwycięstwa w walce: muszą jedynie uważać, aby nie popełnić błędu.

Drudzy - Martin Prokop i Jan Tomanek tracą 2.14,2 minuty, a trzeci - Toshihiro Arai i Glenn MacNeall (Subaru Impreza WRX STi) aż 3.310 minuty.

Wyniki ostatniego odcinka specjalnego drugiego etapu rajdu: Sébastien Loeb, Mikko Hirvonen (2,5 sek.), Dani Sordo (4,4 sek.), Petter Solberg (4,7 sek.), Jari - Matto latvala (8,6 sek.), Sébastien Ogier (9,9 sek.), Matthew Wilson (20,0 sek.), Henning Solberg (22,8 sek.), Conrad Rautenbach (38,9 sek.), Khalid Al Qassimi (39,4 sek.).

Klasyfikacja po dwunastu odcinkach specjalnych:

Poz. Nr KierowcaKategoria Czas Strata pop.Strata do lidera1.1Sébastien LOEBM2:32:21.40.00.02.3Mikko HIRVONENM2:32:51.6+30.2+30.23.2Dani SORDOM2:33:41.5+49.9+1:20.14.11Petter SOLBERG-2:34:05.5+24.0+1:44.15.12Sébastien OGIERM2:36:43.0+2:37.5+4:21.66.6Henning SOLBERGM2:37:44.2+1:01.2+5:22.87.5Matthew WILSON-2:38:51.4+1:07.2+6:30.08.4Jari-Matti LATVALAM2:40:23.9+1:32.5+8:02.59.8Conrad RAUTENBACH-2:44:21.5+3:57.6+12:00.110.16Aaron BURKART-2:48:49.6+4:28.1+16:28.211.39Eyvind BRYNILDSENP2:49:37.1+47.5+17:15.712.47Armindo ARAÚJO-2:51:33.3+1:56.2+19:11.913.31Martin PROKOPP2:51:51.3+18.0+19:29.914.17Steve PEREZ-2:52:37.7+46.4+20:16.315.33Toshi ARAIP2:53:08.1+30.4+20:46.716.64Martin SEMERADP2:53:59.3+51.2+21:37.917.32Bernardo SOUSAP2:54:56.6+57.3+22:35.218.65Mark TAPPERP2:55:07.0+10.4+22:45.619.66Dennis KUIPERS-2:55:30.7+23.7+23:09.320.67Mattias THERMAN-3:01:20.3+5:49.6+28:58.921.61Nico THOMAS-3:03:41.5+2:21.2+31:20.122.74Trond LYSENG-3:03:52.7+11.2+31:31.323.68Rene KUIPERS-3:04:33.8+41.1+32:12.424.45Patrik FLODINP3:05:31.2+57.4+33:09.825.50Nasser AL-ATTIYAHP3:05:48.2+17.0+33:26.826.83Tomaz KAUCIC-3:05:52.8+4.6+33:31.427.46Patrik SANDELLP3:06:54.6+1:01.8+34:33.228.15Khalid AL QASSIMI-3:06:59.8+5.2+34:38.429.38Gábor MAYERP3:07:19.2+19.4+34:57.830.48Hermann GASSNER JUNIOR-3:08:12.5+53.3+35:51.131.72Wug UTTING-3:10:25.0+2:12.5+38:03.632.14Mads OSTBERG-3:10:54.6+29.6+38:33.233.73Egon KAUR-3:11:23.0+28.4+39:01.634.81Patrick ANGLADE-3:11:28.3+5.3+39:06.935.78Paulo NOBRE-3:11:39.3+11.0+39:17.936.62Jon WILLIAMS-3:12:32.5+53.2+40:11.137.71Eamonn BOLAND-3:13:22.5+50.0+41:01.138.69Peter STEPHENSON-3:14:49.5+1:27.0+42:28.139.79Emre YURDAKUL-3:14:53.3+3.8+42:31.940.49Giorgio BACCOP3:16:18.0+1:24.7+43:56.641.77Giuseppe DETTORI-3:16:24.6+6.6+44:03.242.76Craig BREEN-3:17:47.3+1:22.7+45:25.943.63Jarkko NIKARA-3:19:44.7+1:57.4+47:23.344.37Fréderic SAUVANP3:19:57.0+12.3+47:35.645.84Bader AL JABRI-3:20:03.4+6.4+47:42.046.70Daniel SIGUROARSON-3:22:54.7+2:51.3+50:33.347.80Burcu CETINKAYA-3:24:49.9+1:55.2+52:28.548.40Dave WESTON-3:25:56.2+1:06.3+53:34.849.90Sander PÄRN-3:26:40.6+44.4+54:19.250.87Tom CAVE-3:35:37.8+8:57.2+1:03:16.451.95Kit LEIGH-3:35:53.4+15.6+1:03:32.052.91Siim PLANGI-3:38:35.0+2:41.6+1:06:13.653.93Jean-Thierry VACHERON-3:42:37.9+4:02.9+1:10:16.554.92Mattei LOIC-3:44:19.3+1:41.4+1:11:57.955.82Davide CATANIA-3:52:59.6+8:40.3+1:20:38.256.94Kenneth TREACY-4:03:41.5+10:41.9+1:31:20.1

Fot. Rallyworld©Willy Weyens i zespoły