Do zawodów przystąpiło dziewiętnastu zawodników w dywizji 1, osiemnastu w dywizji 1A oraz ośmiu kierowców jeżdżących w tylnonapędowej dywizji 2. Stawkę uzupełniło ośmiu zawodników z klasy narodowej.

Niestety podczas weekendu pogoda nie dopisała, co niewątpliwie miało wpływ na mniejsza frekwencję kibiców.

W dywizji 1 zwyciężył Andreas Eriksson. Szwedzi zgarnęli całe podium w najmocniejszej klasie: drugi skończył Michael Jernberg, a trzeci Kenneth Hansen.

Triumfator nie liczy się jednak w rozgrywce o tytuł (zdobył dotychczas 88 pkt. i zajmuje czwarte miejsce). Prowadzi Michael Jernberg - 126 pkt., przed czwartym w Polsce Sverre Isachsenonem - 121pkt. i Kennethem Hansenem - 110 pkt.

W dywizji 1A wygrał Mats Lysen. 17-letni Norweg udowodnił tym samym, że zasłużeniezdobył tytuł Mistrza Europy.

W finale C wystartowało dwóch Polaków. Prowadzenie na początku objął Tomasz Nowak, który jednak spadł szybko na dalszą pozycję i zmagał się z problemami silnikowymi. Ostatecznie był 3. Piątą pozycję zajął Kamil Sokołowski. Do mety nie dojechał Michał Guranowski, którego szanse przekreśliła awaria techniczna.

Polscy kibice mieli powody do zadowolenia w finale dywizji 2. Zmagania kierowców rozpoczęły się od falstartu Josa Sterkensa. Po restarcie liderem zostaje Guino Kenis i pewnie dowozi zwycięstwo do mety.

Dobry występ zanotował Łukasz Zoll, który linie mety przejechał jako drugi. Mistrz Europy Strefy Centralnej pokazał klasę!

Niestety szczęścia nie miał Marcin Wicik, który urwał koło już na ostatnim zakręcie pierwszego okrążenia. Zawodnik jadący Fordem Fiestą nie krył niezadowolenia.

WYNIKI

Dywizja 1 - Finał A

Dywizja 1A - Finał A

Dywizja 1A - Finał C (z udziałem Polaków)

Dywizja 2

PNrZawodnikNar.Samochód1223Guino KENISBBMW 1202207Łukasz ZOLLPLBMW E873221Roman CASTORALCZOpel Astra4202Jos STERKENSBFord Focus5204Patrick MERTENSBVW Polo6222Marcin WICIKPLFord Fiesta