Diabeł tkwi w szczegółach, a właściwie pod maską. RS4 wyposażono bowiem w 8-cylindrowy silnik o pojemności 4163 ccm, gigantycznej mocy 420 KM i momencie obrotowym 430 Nm. Napęd quattro (stały na 4 koła) w proporcji 40 proc. przód, 60 proc. tył. Skrzynia biegów manualna, 6-biegowa. Potężny silnik zapewnia znakomite osiągi: przyspieszenie do "setki" w 4,8 s, a do 200 km/h w 16,6 s. Prędkość maksymalna 250 km/h (zablokowana elektronicznie). Audi RS4 kosztuje w Niemczech 69 900 euro. Cena w Polsce jeszcze nieznana.
Rasowe RS4
Z zewnątrz Audi RS4 odróżnia się od zwykłego A4 dwiema rurami wydechowymi, większymi felgami aluminiowymi oraz małym znaczkiem RS4 na grillu i listwach bocznych. W środku uwagę zwracają: sportowa kierownica (spłaszczona na dole jak w bolidach F1), metalowe nakładki na pedały, metalowe wstawki oraz sportowe, głęboko wyprofilowane fotele.