- Sprzedaż Rollsa rośnie we wszystkich regionach świata, ale USA pozostaje największym rynkiem
- Rolls zatrudnił nowych 200 pracowników i po raz pierwszy w firmie pracuje więcej niż 2000 osób
- Rośnie sprzedaż wszystkich Rollsów, ale to Phantom jest najchętniej wybieranym modelem
Torsten Müller-Ötvös, CEO, Rolls-Royce Motor Cars, powiedział, że rok 2018 był najbardziej udany w historii marki, ale biorąc pod uwagę popularność samochodów przygotowywanych pod indywidualne zamówienia oraz debiut Cullinana można się spodziewać jeszcze większych wzrostów w 2019.
Stany Zjednoczone w 2018 roku pozostały największym rynkiem dla Rolls-Royca. Phantom, najbardziej luksusowy model w ofercie, cieszy się wśród klientów największym powodzeniem. Nic dziwnego skoro w zeszłym roku świat ujrzał jego nowe wcielenie. Rolls podkreśla, że uterenowiony model Cullinan budzi duże zainteresowane wśród klientów, ale nie podaje detali dotyczących zamówień.
Rozwija się również dział zamówień specjalnych. Torsten Müller-Ötvös podkreśla, że tworzenie indywidualnych wersji sprawia inżynierom bardzo dużo satysfakcji. Rolls z wielką chęcią zrealizuje nawet te najbadziej ekscentryczne wizje klientów, a zeszłym roku zbudowano w Goodwood najwięcej skrojonych na miarę samochodów tej najbardziej luksusowej marki na świecie.