• Sprzedaż Rollsa rośnie we wszystkich regionach świata, ale USA pozostaje największym rynkiem
  • Rolls zatrudnił nowych 200 pracowników i po raz pierwszy w firmie pracuje więcej niż 2000 osób
  • Rośnie sprzedaż wszystkich Rollsów, ale to Phantom jest najchętniej wybieranym modelem 

Torsten Müller-Ötvös, CEO, Rolls-Royce Motor Cars, powiedział, że rok 2018 był najbardziej udany w historii marki, ale biorąc pod uwagę popularność samochodów przygotowywanych pod indywidualne zamówienia oraz debiut Cullinana można się spodziewać jeszcze większych wzrostów w 2019.

Stany Zjednoczone w 2018 roku pozostały największym rynkiem dla Rolls-Royca. Phantom, najbardziej luksusowy model w ofercie, cieszy się wśród klientów największym powodzeniem. Nic dziwnego skoro w zeszłym roku świat ujrzał jego nowe wcielenie. Rolls podkreśla, że uterenowiony model Cullinan budzi duże zainteresowane wśród klientów, ale nie podaje detali dotyczących zamówień.

Rolls-Royce Cullinan, Foto: Rolls-Royce
Rolls-Royce Cullinan,

Rozwija się również dział zamówień specjalnych. Torsten Müller-Ötvös podkreśla, że tworzenie indywidualnych wersji sprawia inżynierom bardzo dużo satysfakcji. Rolls z wielką chęcią zrealizuje nawet te najbadziej ekscentryczne wizje klientów, a zeszłym roku zbudowano w Goodwood najwięcej skrojonych na miarę samochodów tej najbardziej luksusowej marki na świecie.