firma sprzedała w Polsce 25 932 samochody osobowe i dostawcze. W analogicznym okresie ubiegłego roku klienci kupili 25 057 samochodów Renault. Dobry wynik francuska firma zawdzięcza pojawieniu się w ofercie modeli Thalia, Laguna II i Clio III. 6830 klientów kupiło w tym roku Thalię, 1768 zdecydowało się na najnowsze Clio, zaś 1874 kupiło Lagunę II, a 1452 Lagunę II kombi. Spośród pozostałych modeli, oferowanych już w ubiegłym roku, wszystkie cieszyły się mniejszym powodzeniem. Największy spadek popularności odnotowało Clio II, ale łatwo zauważyć, że spowodowane to było faktem pojawienia się następcy tego modelu. Do momentu wprowadzenia Clio III do sprzedaży w czerwcu stary model łatwo zdobywał nabywców - średnio 500 miesięcznie. Od lipca kupowało go jedynie kilkadziesiąt osób. Zaskakujący może być natomiast spadek popytu na Scénica (spadek z 3167 sztuk w 2000 r. do 1475 sztuk w tym roku).Wśród samochodów dostawczych wzrosło zainteresowanie większością modeli. Najlepiej sprzedaje się Kangoo Express, choć ogólne powodzenie wszystkich wersji tego auta w tym roku spadło. Wzrost sprzedaży odnotowały Clio Société i Trafic. Spadł natomiast zbyt Renault Mastera. Dzięki dobrej sprzedaży Renault umocniło się na czwartym miejscu pod względem sprzedaży nowych samochodów w naszym kraju. Ustępuje miejsca jedynie Fiatowi, Daewoo i Skodzie.
Rośnie sprzedaż Renault
Renault pod koniec października zanotowało dodatni wynik sprzedaży wobec osiągów z zeszłego roku. W ciągu 10 miesieęcy 2001 r.