Pomimo istotnych kłopotów firma proponuje dwa nowe modele: 9-3 Aero oraz 9-5 Aero opracowane przez fabrycznego tunera Saaba szwajcarskiego Hirscha. W tym ostatnim przypadku nominalną moc 250 KM zwiększono do 305 KM. Auto będzie wytwarzane w limitowanej ilości. Mniej niszowym autem ma być Aero, ale na bazie 9-3. Zbudowany na platformie Vectry pojazd jest wyposażony w 210-konny silnik. Minusem (zwłaszcza na polskich drogach) może okazać się bardzo twardo zestrojone zawieszenie. W Niemczach auto kosztuje 32 100 euro.
Saab dodaje gazu i... jedzie w kierunku Opla
Pół miliarda euro strat w 2002 roku spowodowało, że nad firmą zebrały się ciemne chmury. Aby zapanować nad sytuacją, zdecydowano, że Saab administracyjnie trafi pod skrzydła Opla (który podobnie jak Saab jest własnością GM-u).