Adrian Hallmark, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży poinformował, że Saab prowadzi obecnie negocjacje z potencjalnymi partnerami handlowymi. Hallmark zaznaczył, że „sprzedaż na tych rynkach przez pierwsze 2 lata nie poprawi znacząco statystyk firmy, ale w przeciągu następnych 5 lat liczba sprzedanych samochodów w tych krajach będzie już odczuwalna”.

Na razie jednak Saab koncentruje swoje działania na Europie. Szwedzki producent samochodów, należący do lutego 2010 roku do amerykańskiego koncernu GM, zaprzestał sprzedaży Saabów w 2008 roku. W 2008 roku w Chinach klientów znalazło tylko 860 pojazdów.

Jako jeden z partnerów Saaba w Chinach wymieniany jest koncern BAIC - Beijing Automotive Industry Holding. BAIC w 2009 roku sprowadził do Chin części do produkcji modeli Saaba za blisko 200 mln dolarów. Hallmark poinformował, że „firma sprawdza obecnie czy produkcja w Chinach byłaby dla firmy opłacalna. Importując samochody do Chin sprzedamy od 2000 do 5000 aut. Produkując je na miejscu może to być 50 000 sztuk lub więcej”.