Model ten w obecnej wersji produkowany jest od trzech lat i czas najwyższy na jego odświeżenie. Jak wiadomo wywodzi się z aktualnej generacji Renault Megane. Zmiany objęły przednią część nadwozia – maska wlotu powietrza chłodnicy dominuje czarną barwą z elementami chromowanymi. Pokrywa silnika otrzymała bardziej kanciaste przytłoczenia. Nowe są też wzory obręczy kół z metali lekkich.
We wnętrzu pojawił się duży cyfrowy prędkościomierz (dotychczas był analogowy). Standardem jest elektryczny hamulec postojowy. Natomiast system informacyjny Smart Connect dostępny jest jedynie w droższych wersjach.
Producent nie podał żadnych informacji o jednostkach napędowych. Nie ma też informacji o przygotowywanej modernizacji Renault Fluence sprzedawanego w Europie, który jak można oczekiwać z całą pewnością bardziej upodobni się do aktualnie produkwoanych modeli francuskiej marki i nadal będzie powstawał w tureckiej Bursie.