Carl-Peter Forster, Prezes General Motors Europe, mówi: "To kolejny przykład na to, jak możemy wzmocnić nasze poszczególne marki poprzez międzykontynentalną współpracę w ramach GM. Astra odegrała kluczową rolę w odmłodzeniu marki Opel i będzie ważnym dodatkiem do odnawianego właśnie asortymentu modeli marki Saturn".Nowa Astra odegra istotną rolę w zapewnieniu marce Saturn jednej z najświeższych gam modelowych w całym amerykańskim przemyśle samochodowym. Na swoim krajowym rynku marka Saturn koncentruje się na oferowaniu innowacyjnych produktów o wysokich standardach technologicznych, dobrym stosunku wartości do ceny i wzorcowej obsłudze klienta."Astra idealnie pasuje do salonów Saturna dzięki europejskiemu stylowi i dynamice jazdy" - twierdzi Jill Lajdziak, Dyrektor Generalny Saturna. - "Jest to także symbol naszych wysiłków, których celem jest szybkie wprowadzanie nowych samochodów na rynek i odnawianie gamy modeli marki Saturn w bezprecedensowym tempie". Dzięki takim modelom jak roadster Sky, średniej wielkości sedan Aura, crossover Outlook, nowy kompaktowy crossover Vue i Astra, żaden Saturn z gamy modelowej na 2008 r. nie będzie na rynku dłużej niż 20 miesięcy.