Wnętrze nie zostało oszpecone tanimi plastikowymi wstawkami. Wręcz przeciwnie, zaskakuje wysoką jakością materiałów i elementów wykończenia oraz wystarczającą ilością schowków. Dodatkowym plusem jest obszerny bagażnik, którego pojemność wynosi 460 litrów. Niestety, jako wadę należy wymienić brak miejsca na nogi dla pasażerów podróżujących na tylnej kanapie. W podstawowej wersji wyposażenia znajdują się m.in. ABS, ESP, automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, najnowszej generacji system nawigacji z nowym systemem informacyjno-rozrywkowym, system audio obsługujący formaty mp3, mpeg4, gniazda do iPod-a, usb i BlueTooth, a także otwierany dach z ogniwami słonecznymi zasilającymi system wentylacji. Co ważne, w standardzie dostaniemy siedem poduszek powietrznych. Tradycyjnie do nabycia oferowane są trzy wersje wyposażeniowe: Reference, Style i Sport. Jak zapewnia prezydent firmy Seat Erich Schmitt, Seat Exeo przeznaczony jest dla poszukiwaczy „dobrze wykonanego auta w przystępnej cenie i o niskich kosztach eksploatacji". Sprzedaż w Polsce rozpocznie się w maju 2009 roku (egzemplarze z silnikiem diesla o mocy 120 KM od września 2009). Wtedy też poznamy szczegółowy cennik, jednak już dziś wiadomo, że to głównie cena będzie miała wpływ na sukces tego auta.
Galeria zdjęć
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami
Seat Exeo - Nowy Hiszpan z niemieckimi genami