Już wkrótce można będzie zobaczyć pierwszy efekt nowej wspólnej przygody Seata i międzynarodowej gwiazdy muzyki pop Shakiry. Będzie to spot reklamowy zrealizowany w technice animacji cyfrowej, z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii w branży motoryzacyjnej oraz z udziałem Shakiry jako gwiazdy.

Reklama, do której zdjęcia zakończono w grudniu ubiegłego roku w Madrycie, znajduje się obecnie w fazie postprodukcji w studio w Londynie. W telewizji spot będzie emitowany od marca. To pierwszy etap współpracy z Seatem jako sponsorem tegorocznego europejskiego tournee artystki.

Seat i Shakira: reklama telewizyjna w technice animacji cyfrowej Foto: Auto Świat
Seat i Shakira: reklama telewizyjna w technice animacji cyfrowej

Spot przedstawia fantastyczną podróż przez „Krainę czarów Seata i Shakiry” – animowany, fantastyczny i magiczny świat, w którym wszystko co dobre w życiu błyszczy w świetle samochodowych reflektorów. Głównymi bohaterami spotu reklamowego – oprócz samej Shakiry – są samochody Ibiza i Leon Good Stuff Edition.

Widzowie usłyszą solidną dawkę głosu i rytmu Shakiry oraz zobaczą pojazdy hiszpańskiej marki. Akcja spotu rozgrywa się w świecie wykreowanym specjalnie na tę okazję – złożonym z tematycznych krain (powietrze, niebo, woda i głębia oceanu), pełnym magicznych, kolorowych i fantastycznych postaci, takich jak syreny i gigantyczne ośmiornice.

Jako podkład muzyczny wybrano utwór Good Stuff z nowego albumu Shakiry She Wolf. Prezentowany w trakcie spotu tytuł piosenki będzie znakiem rozpoznawczym wszystkich wspólnych działań firmy i Shakiry podejmowanych w ramach kampanii.

Za opracowanie strony kreatywnej oraz realizację spotu, do którego zdjęcia trwały przez dwa dni robocze odpowiadają wspólnie Dział Komunikacji Marketingowej koncernu oraz agencja reklamowa Atletico International.

Seat i Shakira: reklama telewizyjna w technice animacji cyfrowej Foto: Auto Świat
Seat i Shakira: reklama telewizyjna w technice animacji cyfrowej

Trwającą dwa miesiące postprodukcją zajęło się renomowane londyńskie studio Superfad. Ekipa zdjęciowa z podziwem opisywała Shakirę jako osobę, która „z entuzjazmem okazywała zainteresowanie każdemu szczegółowi procesu realizacji i aktywnie w nim uczestniczyła”.

Nie jest to pierwsze wspólne tournee Seata i Shakiry. W 2007 roku firma sponsorowała europejskie tourne koncertowe piosenkarki „Oral Fixation” promujące jej album pod tym samym tytułem.

Wtedy koncerty odbyły się między innymi w Oslo, Pradze, Londynie, Paryżu, Sztokholmie i Berlinie. Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii charytatywnej zebrano także ponad 100 000 euro na założoną przez kolumbijską piosenkarkę fundację Pies Descalzos („Bose stopy”).