Już wkrótce można będzie zobaczyć pierwszy efekt nowej wspólnej przygody Seata i międzynarodowej gwiazdy muzyki pop Shakiry. Będzie to spot reklamowy zrealizowany w technice animacji cyfrowej, z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii w branży motoryzacyjnej oraz z udziałem Shakiry jako gwiazdy.
Reklama, do której zdjęcia zakończono w grudniu ubiegłego roku w Madrycie, znajduje się obecnie w fazie postprodukcji w studio w Londynie. W telewizji spot będzie emitowany od marca. To pierwszy etap współpracy z Seatem jako sponsorem tegorocznego europejskiego tournee artystki.
Spot przedstawia fantastyczną podróż przez „Krainę czarów Seata i Shakiry” – animowany, fantastyczny i magiczny świat, w którym wszystko co dobre w życiu błyszczy w świetle samochodowych reflektorów. Głównymi bohaterami spotu reklamowego – oprócz samej Shakiry – są samochody Ibiza i Leon Good Stuff Edition.
Widzowie usłyszą solidną dawkę głosu i rytmu Shakiry oraz zobaczą pojazdy hiszpańskiej marki. Akcja spotu rozgrywa się w świecie wykreowanym specjalnie na tę okazję – złożonym z tematycznych krain (powietrze, niebo, woda i głębia oceanu), pełnym magicznych, kolorowych i fantastycznych postaci, takich jak syreny i gigantyczne ośmiornice.
Jako podkład muzyczny wybrano utwór Good Stuff z nowego albumu Shakiry She Wolf. Prezentowany w trakcie spotu tytuł piosenki będzie znakiem rozpoznawczym wszystkich wspólnych działań firmy i Shakiry podejmowanych w ramach kampanii.
Za opracowanie strony kreatywnej oraz realizację spotu, do którego zdjęcia trwały przez dwa dni robocze odpowiadają wspólnie Dział Komunikacji Marketingowej koncernu oraz agencja reklamowa Atletico International.
Trwającą dwa miesiące postprodukcją zajęło się renomowane londyńskie studio Superfad. Ekipa zdjęciowa z podziwem opisywała Shakirę jako osobę, która „z entuzjazmem okazywała zainteresowanie każdemu szczegółowi procesu realizacji i aktywnie w nim uczestniczyła”.
Nie jest to pierwsze wspólne tournee Seata i Shakiry. W 2007 roku firma sponsorowała europejskie tourne koncertowe piosenkarki „Oral Fixation” promujące jej album pod tym samym tytułem.
Wtedy koncerty odbyły się między innymi w Oslo, Pradze, Londynie, Paryżu, Sztokholmie i Berlinie. Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii charytatywnej zebrano także ponad 100 000 euro na założoną przez kolumbijską piosenkarkę fundację Pies Descalzos („Bose stopy”).