Shakira, jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek młodego pokolenia, która odniosła światowy sukces i jest laureatką wielu nagród przemysłu muzycznego na całym świecie - Grammy, Latin Grammy, MTV, MTV Europe, Latin MTV Billboard, American Music Awards, Echos – wybrała firmę SEAT na głównego sponsora swojej europejskiej trasy koncertowej w 2007 roku, zatytułowanej „ Oral Fixation”. Trasa, która trwać będzie trzy miesiące, rozpocznie się 25 stycznia przyszłego roku występem w Hamburgu, w Niemczech. Shakirę będzie można usłyszeć i zobaczyć w 10 krajach Europy w większości najsłynniejszych i najbardziej znanych miast oraz miejsc koncertowych.

Współpraca Shakiry i firmy SEAT oznaczapołączenie wizerunku hiszpańskiej marki samochodowej z jedną z najbardziej popularnych i odnoszących sukcesy artystek, której występy i trasy koncertowe doczekały sięwielu nagród, by wspomnieć tu chociażby o tytułach „Najlepsza trasa koncertowa wszechczasów wAmeryce Południowej”, „Najlepsza trasa koncertowa w Hiszpanii”, „Najszybciej wykupiona trasa koncertowa w historii”, a także „ Najbardziej porywające wydarzenie w USA”.

Zawierając to porozumienie o współpracy, SEAT i Shakira wykraczają daleko poza ramy zwykłego sponsoringu: obie strony zgodziły się, że będzie to związek personalny i strategiczny, a współpraca obu stron odbywać się będzie na zasadach budowania silnych więzi pomiędzy dwoma branżami. Shakira z dumą przyjęła rolę Ambasadora firmy SEAT, najmłodszej i najbardziej energicznej marki w Europie; SEAT zaś wspiera swe firmowe wartości „aktywny, z temperamentem i doskonale zaprojektowany” z gwiazdą muzyki, która odnosi obecnie swoje największe sukcesy, a której profil i wizerunek doskonale wpisuje się w obie grupy docelowe odbiorców.

“Jestem bardzo szczęśliwa z powodu tego, że SEAT jest moim głównym partnerem podczas europejskiej trasy koncertowej “Oral Fixation” w 2007 roku”, mówi sama Shakira. ”To, że jestem kojarzona z tą dynamiczną marką z prawdziwą duszą, jest dla mnie prawdziwą przyjemnością. Co równie ważne, wsparcie przez firmę SEAT mojej fundacji charytatywnej będzie szansą na zapewnienie programów edukacyjnych oraz dostarczenie żywności dzieciom w Ameryce Łacińskiej”.

“Jestem niebywale wręcz zadowolony ze współpracy Shakiry i firmy SEAT”, mówi Erich Schmitt, Prezes firmy SEAT. „To doskonała okazja, aby zjednoczyć wysiłki w promowaniu naszych wspólnych wartości. Czekam również z niecierpliwością, aby aktywnie włączyć się w program charytatywny Shakiry, ponieważ kompromis społeczny jest częścią naszego zaangażowania w życie społeczne obywateli”, dodał Prezes.

SEAT będzie ściśle współpracował z fundacją Shakiry „Pies Descalzos Foundation” wspierając aktywnie działania artystki na rzecz dzieci, które w wyniku konfliktów w Ameryce Łacińskiej straciły dach nad głową oraz prawa obywatelskie.