W tym okresie firma Iberia Motor Company S.A. – oficjalny importer marki w Polsce - sprzedał łącznie 8 004 sztuki samochodów nowych, co w porównaniu z ubiegłorocznym wynikiem wynoszącym 4 693 sztuki oznacza imponujący 71-procentowy wzrost.

- Rok 2007 to dla marki Seat w Polsce rok pełen sukcesów. Zwiększyliśmy udział w polskim rynku motoryzacyjnym do niemal 3procent co oznacza, że docenia nas coraz więcej Klientów. Zgodnie z zapowiedziami centrali w najbliższych latach należy się spodziewać ofensywy produktowej SEAT-a, czyli odświeżenia aktualnej oferty i wprowadzenia nowych modeli przygotowanych w oparciu o technikę Audi. W Polsce nasz plan zakłada dalsze zwiększenie sprzedaży do około 15 tysięcy sztuk nowych aut rocznie w roku 2010 oraz dynamiczną rozbudowę sieci salonów i punktów autoryzowanej obsługi - deklaruje Andrzej P. Kublik, prezes zarządu IMC S.A.

Analizując strukturę sprzedaży SEAT-a w 2007 roku najbardziej popularnym modelem był Leon, który stanowił blisko 34 proc. sprzedaży (2 692 szt.). Drugim najczęściej wybieranym w 2007 roku modelem Seata w Polsce był Toledo, który stanowił blisko 23proc. sprzedaży (1 809 sztuk). Na trzeciej pozycji w rankingu znalazła sięIbiza, która stanowiła 18 proc. ogółu sprzedaży (1 443 sztuki).

Podsumowując nowości SEAT-a wprowadzone do sprzedaży w 2007 roku należy wspomnieć o dwóch nowych modelach aut: Altea XL, czyli znacząco powiększona Altea adresowana do rodzin potrzebujących bardziej przestronnego wnętrza, większej ładowności oraz najwyższego w tej klasie pojazdów poziomu bezpieczeństwa oraz Altea Freetrack, czyli pierwszy pojazd Seataz napędem na 4 koła.

W styczniu model SEAT Altea XL został uznany przez grono redakcyjnych jurorów tygodnika Auto Świat w dorocznym plebiscycie Auto Nr 1 za najpiękniejsze auto roku uzyskując nagrodę specjalną w kategorii Design.Kolejną pozytywną niespodzianką dla marki SEAT w Polsce był opublikowany pod koniec przez Polską Izbę Motoryzacji raport dotyczący satysfakcji dealerów samochodowych przygotowany wspólnie z międzynarodową firmą doradczą Ernst & Young. Według raportu Seat to jedna z najbardziej cenionych przez dealerów marka samochodowa w Polsce co znalazło odzwierciedlenie w doskonałej 7. pozycji marki w rankingu.

Kolejną ważną nowością SEAT-a w 2007 roku było wprowadzenie w Polsce zintegrowanego programu sprzedaży specjalnej do flot pod nazwą SEAT Business Sales (SBS). Wprowadzenie programu było jednoznaczne z przygotowaniem sieci dealerskiej do obsługi programu i jej dostosowaniu do specyficznych wymagań Klientów flotowych. Na koniec roku do programu przystąpiło 15 dealerów w całej Polsce a udział sprzedaży flotowej wzrósł w tym okresie z 9 do 24 procent ogółu sprzedaży rocznej.