Nowy serwis Premio znajduje się w Kościerzynie. Kierowcom był dotychczas znany jako Sklep 34. Zakład stał się setnym punktem sieci franczyzowej. Wśród stu serwisów część to punkty Premio, a część - Premio Express. W Premio można serwisować wydechy, układy hamulcowe, wymieniać olej, skorygować geometrię, zrobić przegląd i kupić oraz wymienić opony. Z kolei serwisy Premio Express skupiają się na usługach oponiarskich, a także drobnych naprawach oraz wymianach akumulatorów i olejów.

- Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit. Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy i mamy tak wielu stałych, lojalnych klientów. Teraz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy poziom usług - powiedział Maciej Gliniecki, współwłaściciel byłego Sklepu 34.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.

Historia stacji obsługi Premio sięga 1972 roku. Wówczas koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W roku 1996 na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Pierwszym polskim punktem był Premio Ring w Gdańsku, który dołączył do sieci w roku 2006. Obecnie Premio jest największą spośród około 20 sieci fast-fit działających w Polsce i nieustannie rozwija się.

- Z wielką satysfakcją obserwuję systematyczny rozwój Premio w Polsce i cieszę się, że jest to dziś największa sieć fast-fit w kraju. Goodyear przywiązuje wielką wagę do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości oraz bezpieczeństwa. Premio oferuje jedno i drugie - zarówno jeśli chodzi o opony, jak i o usługi serwisowe. Chciałbym pogratulować w tym miejscu członkom zespołu zaangażowanego w rozwój Premio w Polsce. To dzięki ich pracy powstało już 100 punktów, a sieć stała się liderem rynku" - powiedział Joerg Uellendahl, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.