Wstępne badania wskazały, że aplikacja została przyjęta bardzo entuzjastycznie przez klientów. Użytkownicy telefonu Apple mogą za darmo pobrać aplikację Sixt poprzez internet www.sixt.com/iphone lub przy użyciu iPhone’a i oprogramowanie iTunes. Klienci mogą zarezerwować samochód za pomocą telefonu i od razu otrzymują potwierdzenie zamówienia usługi. Mogą również dowolnie przeglądać i w razie potrzeby anulować wcześniej wykonane rezerwacje.

Dodatkowo iPhone wyświetla najbliższe punkty wynajmu Sixt, co pozwala na błyskawiczne znalezienie wybranej placówki. Dzięki zakładce „Top Offer” klienci mogą otrzymać podgląd ostatnich ofert firmy. Dla użytkowników Sixt Express Card, firma przewidziała specjalne rabaty. Oferta dotyczy punktów Sixt na całym świecie.

- Sixt stale wykorzystuje nowe technologie, aby sprostać wymaganiom klientów, którzy oczekują maksymalnego uproszenia trybu rezerwowania pojazdów. Mając to na uwadze zaprezentowaliśmy ofertę innowacyjnych rozwiązań, takich jak: nowa strona internetowa, szybka i elastyczna usługa wynajmu dostępna online i wypożyczenie samochodu za pomocą telefonu komórkowego podłączonego do Internetu. – mówi Konstantin Sixt, dyrektor ds. rozwiązań internetowych w Sixt AG. - Te wszystkie innowacje zostały teraz poszerzone o rezerwację samochodów przy użyciu iPhone’a. Jesteśmy pierwszą firmą wynajmującą samochody, która w pełni wykorzystuje zdobycze na polu nowych technologii i zapewnia swoim klientom korzyści płynące z mobilnych usług internetowych.