Logo
WiadomościAktualnościSkoda wsparła wigilijną akcję Reklama Dzieciom

Skoda wsparła wigilijną akcję Reklama Dzieciom

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

"W tym roku już po raz czwarty Skoda przyłączyła się do akcji. Zamówiona reklama została wyemitowana jako ostatnia przed głównym wydaniem "Wiadomości" o godz. 19.30, co oznacza, że spośród wszystkich reklamodawców, finansowy wkład marki był największy", podkreślił Maciej Gronau, TV Planner/Buyer MediaCom Warszawa.

Skoda wsparła wigilijną akcję Reklama Dzieciom
Auto Świat
Skoda wsparła wigilijną akcję Reklama Dzieciom

Marcin Weksej - Specjalista ds. kontaktu z dziennikarzami Skoda Auto Polska S.A. powiedział: „Marka Skoda, doceniając prawdziwe wartości, często angażuje się w tego typu przedsięwzięcia. W swojej komunikacji staramy się zwracać uwagę na najważniejsze aspekty w życiu każdego człowieka, a rodzina, zaufanie, bezpieczeństwo niewątpliwie do takich należą."

Na specjalnym spotkaniu zorganizowanym 11 stycznia 2010 roku przez Telewizję Polską S.A. organizator akcji podziękował wszystkim firmom za ich zaangażowanie i pomoc, mimo trudnej sytuacji gospodarczej.

„Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy pomóc.Myślę, że w ten wyjątkowy wigilijny wieczór zrobiliśmy wielu dzieciom miłą niespodziankę pod choinkę" - powiedział Weksej, który reprezentował Skodę na spotkaniu w Warszawie. „Z pewnością w przyszłości również będziemy się starali brać udział w podobnych działaniach, których celem jest pomoc ludziom dotkniętym przez los"- dodał.

Reklama Dzieciom to akcja charytatywna, która jest realizowana przez Telewizję Polską S.A. od 1992 roku. Marka Skoda wzięła w niej udział w 2002, 2003, 2006 i 2009 roku.

źródło: Skoda

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: