Model Yeti jest odpowiedzią Skody na coraz ważniejsze kwestie ekologiczne w obrębie popularnej i dynamicznie rosnącej klasy aut typu SUV. Samochód ten cechuje się precyzyjnie zaprojektowanym nadwoziem, wysoko osadzonymi fotelami. W Yeti znajdziemy typową dla Skody imponującą przestrzenią bagażową, wysokim poziomem bezpieczeństwa biernego i czynnego oraz doskonałą przyczepnością zarówno na autostradzie, jak i podczas jazdy po bezdrożach.
W Skodzie Yeti zastosowano wyłącznie ekonomiczne silniki z turbodoładowaniem. Oferta obejmuje dwa silniki benzynowe oraz trzy jednostki wysokoprężne. Jednostka podstawowa (z napędem na przednie koła) to nowość w ofercie Skody - czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, który zapewnia moc o wartości 77 kW (105 KM) dzięki zastosowaniu turbosprężarki. Drugi silnik benzynowy to 1.8 TSI o mocy 160KM (z napędem na cztery koła).
Jednostki wysokoprężne dostępne w Yeti to 2.0 TDI CR DPF 110KM (z napędem na przednie koła lub 4x4), 2.0 TDI CR DPF o mocy 140KM (4x4) oraz 2.0 TDI CR DPF o mocy 170KM (4x4).
Pojemność przedziału bagażowego Skody Yeti charakteryzyuje się dużą elastycznością: demontaż tylnych foteli zapewnia do 1 760 litrów przestrzeni bagażowej. Dodatkowe zabezpieczenie bagaży możliwe jest dzięki zastosowaniu systemu siatek oraz ruchomych haczyków montowanych po obu stronach bagażnika.
Skoda Yeti to kompaktowy SUV, który z całą pewnością wywoła poruszenie w reprezentowanym przez siebie segmencie. Znakomita charakterystyka jazdy oraz niezwykła sprawność to cechy wszystkich jego wersji. Warianty z napędem na cztery koła charakteryzują się dodatkowo doskonałym przystosowaniem do jazdy w terenie oraz niebywałą przyczepnością. Te cechy, w połączeniu z niewielkim poziomem emisji spalin oraz niskim zużyciem paliwa, spełniają wszystkie wymogi stawiane modelowi należącemu do klasy SUV.
Więcej nowości z Genewy znajdziesz na www.targi.autoswiat.pl