Z tej okazji firma Novitec Rosso wyprodukuje, ograniczoną do zaledwie 11 egzemplarzy, serię niezwykłych modeli TuLesto. W oficjalnym komunikacie prasowym tuner nie wspomina ani słowem o Ferrari, jednak trudno nie dostrzec podobieństw do Ferrari F430.
Zarówno nadwozie, jak i klatka bezpieczeństwa, wykonane są całkowicie z aluminium, co pozwala na utrzymanie niskiej masy pojazdu. Według przedstawicieli firmy, przez użycie dużych ilości włókna węglowego i aluminium, udało się uzyskać stosunek masy do mocy wynoszący zaledwie 1,62 kg/KM.
Do napędu TuLesto wykorzystano 4,4-litrowy silnik V8 z turbosprężarką, który produkuje maksymalna moc 777 KM przy 8 200 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy sięgający wartości 727 Nm przy 6 300 obr./min. Pozwala to na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy oraz uzyskanie prędkości 300 km/h po 22,6 sekundy od startu. Wskazówka prędkościomierza zatrzyma się natomiast przy wartości 350 km/h.
Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem półautomatycznej skrzyni biegów z karbonowymi manetkami przy kole kierownicy. Przeniesienie napędu wspiera blokada dyferencjału oraz opcjonalny system kontroli trakcji z funkcją wspomagania startu.
Zawieszenie TuLesto opiera się na podwójnych wahaczach z przodu i z tyłu, regulowanych amortyzatorach o zmiennym stopniu tłumienia i stabilizatorach. Możliwe jest także uniesienie przodu o 4 cm, co okazuje się pomocne przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające lub krawężniki.
Wysoką skuteczność hamowania zapewniają tarcze z materiałów kompozytowych, sześciotłoczkowe zaciski z przodu i z tyłu oraz system ABS.
Długość niemieckiego superauta wynosi ponad 4,6 m, szerokość 2,04 m, a wysokość to zaledwie 1,22 m. Tym samym TuLesto jest dłuższa i nieco węższa niż Ferrari F430, z którego projektanci wyraźnie czerpali inspirację. Za stylistykę odpowiada włoskie studio Luca Serafini Stile.
Producent nie przedstawił fotografii wnętrza, jednak twierdzi, że kabina ma zdecydowanie sportowy charakter i oferuje wysoki poziom komfortu dzięki klimatyzacji i profesjonalnemu systemowi audio.