Ośmiocylindrowy silnik 4,2 l (298 kW/400 KM; 480 Nm) pozostaje, ale rozmiary zmieniły się radykalnie. Podczas gdy krótki Spyker C8 Laviolette SWB ma rozmiary zewnętrzne 4185 x 1880 x 1245 mm i rozstaw osi 2575 mm, długa wersja z rozstawem osi 2675 mm urosła do 4584 x 1920 x 1255 mm. Wewnątrz będzie zapewne więcej miejsca, o 25 litrów zwiększył się zbiornik paliwa (teraz 100 l), a wydłużony rozstaw osi zapewni lepszą stabilność przy wysokich prędkościach.
Producent podaje prędkość maksymalną w zakresie 300-345 km/h i niezmieniony czas przyśpieszenia od 0 do 100 km/h w 4,5 s. Dłuższy Spyker C8 Laviolette LWB ma 1350 kg masy, czyli o 75 kg więcej niż krótka odmiana. Premierę zapowiedziano na salon samochodowy w Genewie.