Z powodu opadów deszczu próbę przesunięto na 22 marca, jednak ani w czwartek teoretyczne obliczenia nie udało się potwierdzić w praktyce.
Kierowca testowy Rick Doria (weteran wyścigów Silver State Challenge 200 mph) podczas próby 22 marca osiągnął prędkość maksymalną 368 km/h, chociaż jak twierdzi nie jechał na pełnym gazie. Test musiał być przerwany także z powodu złej przyczepności tylnej osi przy wyższych prędkościach.
Rick Doria twierdzi, że nie ma wątpliwości o zdolności Aero TT pokonać granicę 407 km/h. Zespół testowy będzie teraz pracował nad autem w siedzibie SSC. Za kilka tygodni próba pobicia rekordu zostanie powtórzona.
Informacje o SSC Ultimate Aero TT znajdziecie w starszym artykule.
Galeria zdjęć
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy
SSC Ultimate Aero TT: Veyron nadal najszybszy