Logo
WiadomościAktualnościStrategia Renault

Strategia Renault

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Według Blaina Polska jest zdecydowanie największym rynkiem motoryzacyjnym w Europie Środkowej, którego potencjał szacowany jest na 500 tys. aut w 2006 roku. W najbliższym czasie Renault nie zamierza jednak wybudować w Polsce zakładu produkcyjnego. Od 2005 r. na rynku pojawi się Dacia X90. Będzie to nowoczesne auto z segmentu C. Jego cena kształtować się ma w granicach 6-8 tys. euro.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium