Najwyższy model CL - 600 - z 12-cylindrowym widlastym silnikiem osiąga moc 450 KM przy 5750 obrotach, maksymalny moment obrotowy wynosi 635 Nm (model seryjny 367 KM). Kluczem do sukcesu jest rozwiercenie cylindrów i odpowiednie zmiany w głowicy (zastosowanie m.in. sportowych zaworów). W efekcie CL 600 Brabus "setkę" osiąga w 5,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 305 km/h. Model słabszy - 500 - jest oferowany w dwóch wersjach. Pierwsza - ekonomiczna - ma o około 10 proc. mocy więcej niż egzemplarze seryjne (336 KM). Drugi wariant ma już 400 koni mocy. Mimo tak poważnych zmian silniki te spełniają normy emisji spalin Euro 4 (obowiązujące od 2005 r.).
Stuttgartczyk z dodatkiem wigoru
Tuner Mercedesa - Brabus - przygotował kolejne wcielenie CL-a. Firma obok tuningu zewnętrznego dokonuje także poważnych usprawnień w silnikach.