Bagażnik zwiększono o 67 litrów, jednak nie zmieniono jego głębokości, by nie utrudniać załadunku. Stały napęd na cztery koła to w klasie uterenowionych kombi (Subaru uważa się za pioniera aut typu crossover) ogromny atut, ale takie rozwiązanie zabiera sporo mocy. Dlatego diesel w układzie bokser raczej nie kipi energią, ale za cierpliwość podczas przyspieszania odwdzięczy się niskim zużyciem paliwa. Wbrew obecnej modzie na sprężyste resorowanie Subaru komfortowo „płynie”, lecz nie kocha zakrętów. Outback dzięki solidności i niezaprzeczalnym zdolnościom terenowym jest jedyny w swoim rodzaju, a Subaru tradycyjnie niewiele traci na wartości.
Galeria zdjęć
Subaru Outback 2.0 D - Crossover, ale po japońsku
Subaru Outback 2.0 D - Crossover, ale po japońsku
Subaru Outback 2.0 D - Crossover, ale po japońsku