Odwiedzający Salon mogą oddawać głosy na ulubiony samochód koncepcyjny na stronie www.vote4chevrolet.eu.Na szczególną uwagę zasługują również hostessy na stoisku Chevroleta. Będą one miały na sobie ekskluzywne uniformy zaprojektowane i uszyte przez studentów mody znanej szkoły Private Modeschule Düsseldorf. Projekt ten był częścią ogólnoeuropejskiego konkursu "Young Creative? Chevrolet!". Część skierowana do studentów sztuki została zainaugurowana w Genewie w marcu i uczestniczyło w niej osiem państw europejskich. "Konkurs Young? Creative? Chevrolet!" obejmuje pięć dziedzin sztuki: sztuki wizualne, fotografię, wideo, projektowanie wnętrz i modę. źródło: Chevrolet
Sześć premier
Najważniejsze punkty należącego do Chevroleta stoiska w Hali 8 obejmują trzy pojazdy koncepcyjne z segmentu mini: Beat, Groove i Trax. Pokazują one, ile kreatywności może pomieścić jedno małe mini - łączą one w sobie energię, wszechstronność i emocje miejskiego życia.