To najszybsze terenowe Porsche wyposażono w sześciobiegową skrzynię biegów ze skróconym w porównaniu z modelem Cayenne S przełożeniem głównym 4,1:1 zamiast 3,55:1. Dzięki temu Cayenne GTS przyspiesza od zera do 100 km/h w 6,1 sekundy.Cayenne GTS seryjnie otrzymuje stały napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM) i adaptacyjne zawieszenie PASM. Natomiast w wersji wyposażonej w pneumatyczne zawieszenie można zamówić układ aktywnej kompensacji pochyleń Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), poprawiający zachowanie się pojazdu podczas jazdy i komfort podróżowania. Nowe sportowe siedzenia z regulacją w 6 płaszczyznach, pokryte Alcantarą połączoną ze skórą, podkreślają sportowy charakter wnętrza.{player}1189420868892.flv{/player}Cayenne GTS można poznać już na pierwszy rzut oka: przód i tył wyglądają tak, jak w Cayenne Turbo, a wysunięte o około 14 milimetrów nadkola oferują wystarczająco dużo miejsca dla seryjnych 21-calowych obręczy ze stopu metali lekkich z oponami 295/35 R21. Wyłącznie dla GTS zarezerwowano dwa nowe kolory: czerwony GTS i złoty Nordisch metalik.Światowa sprzedaż nowego modelu Cayenne, rozpocznie się w lutym 2008 roku.źródło: Mototarget
Galeria zdjęć
Szybkie Cayenne GTS
Szybkie Cayenne GTS
Szybkie Cayenne GTS
Szybkie Cayenne GTS