Aby wejść na rynek amerykański Tatamusi spełnić wymagania bezpieczeństwa pasywnego, normy emisji szkodliwych spalin, a także wysokie wymagania amerykańskiego użytkownika.
Za dwa lata rynek USA otrzyma zmodernizowana wersję Nano, która od indyjskiej wersji będzie różniła się jednostką napędową, wzmocnieniami nadwozia oraz bogatszym wyposażeniem. Warto przypomnieć, iż podstawowa wersja Nano nie posiada poduszek powietrznych, radia, elektrycznie opuszczanych szyb, ani także wspomagania hamulców.
W Europie i USA auto to może otrzymać mały silnik wysokoprężny lub napęd elektryczny.
W Indiach Nano cieszy się znacznym zainteresowaniem. W lipcu pierwszych 100 tys. egz. Zostanie wylosowanych na loterii.
Koncern Tata ma obecnie w USA aż 17 spółek. Jest także właścicielem marek Jaguar i Land Rover. Swoje przedstawicielstwa ma w wielu krajach europejskich (także Polska), w Rosji, Turcji, krajach Afryki i w Wenezuali.