Hispano Carrocera jest jednym z wiodących producentów nadwozi autobusowych plasująca się na górnej półce jakościowej wśród swoich konkurentów, oferowanych pod marką Hispano.

W ofercie Hispano znajduje się gama autobusów miejskich, międzymiastowych oraz turystycznych.

Po pełnej konsolidacji z Tata Motors, przedsiębiorstwo skupi się na umocnieniu wydajności operacyjnej w celu powiększenia udziałów w rynku oraz wzrostu wartości marki Hispano. Tata Motors jest przekonane, że Hispano pojawi się teraz z jeszcze większym potencjałem na zagranicznych rynkach wychodząc z ofertą poza Europę.

Tata Motors jest największym hinduskim producentem samochodów o obrocie 14 miliardów USD w roku obrachunkowym 2008-2009. Poprzez firmy zależne, Tata Motors rozwija produkt i prowadzi produkcję w Wielkiej Brytanii, Korei Południowej, Indiach, Tajlandii i Hiszpanii. Pośród przedsiębiorstw zależnych od Tata Motors należy wymienić Land Rover, Jaguar, Tata Daewoo, Hispano, Marcopolo.

Tata Motors zawiązał również strategiczny alians z Fiatem w Indiach. Tata Motors jest obecnie czwartym producentem na świecie w kategorii samochodów ciężarowych (marki Tata i Tata Daewoo) oraz drugim na świecie producentem autobusów (marki Tata, Hispano, Marcopolo).

Tata w Polsce

Firma w naszym krau oferuje cztery modele przygotowane dla potrzeb wymagających europejskich klientów. Dwa z nich to pojazdy osobowe. 5-drzwiowy model Indica wyposażony w benzynowy silnik 1,4 o mocy 85 KM, standardowo wyposażony w klimatyzację, 2 poduszki powietrzne, ABS, 4 elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek sterowany pilotem kosztuje obecnie 26 900 zł brutto.

Wersja kombi tego pojazdu, Indigo SW, kosztuje 32 900 zł. Ponadto oba modele oferowane są z oszczędnym silnikiem diesel z zasilaniem common rail najnowszej technologii. Pojazdy oferowane są 3-letnią z gwarancją producenta (ograniczoną przebiegiem 100 tys km) potwierdzającą wysoką jakość pojazdów Tata Motors.

Inną specjalizacją Tata Motors są wytrzymałe pojazdy z napędem 4x4 – eksploatowane intensywnie w najtrudniejszych warunkach terenowych i klimatycznych: w Afryce, w Himalajach, górach Ameryki Południowej i Syberii. Standardowo zbudowane na ramie, z napędem na 4 koła i reduktorem umożliwiającym wjazd w najtrudniejszy teren.

Na całym świecie model osobowy Safari i użytkowy Xenon użytkowany jest przez wszelkiego rodzaju służby (leśne, graniczne, energetyczne, ratunkowe) oraz tych profesjonalistów, którzy muszą użytkować trwały pojazd z napędem na cztery koła.

Przydatne okazuje się bardzo dobre wyposażenie pojazdów, standardowo w klimatyzację, 4 szyby elektryczne, reduktor skrzyni biegów. Model Xenon z pojedynczą kabiną, napędem na 4 koła, wyposażony w klimatyzację, reduktor, o ładowności 1110 kg można nabyć za 45 000 zł netto. Dopłata do podwójnej, pięcioosobowej kabiny wynosi 8 196 zł netto.

5-osobowy terenowy Safari z napędem na 4 koła Tata Motors oferuje za 56 475 zł netto.

Pojazdy oferowane są z gwarancją trwającą 3 lata / 100 tys. km