Pytana przez nas Krystyna Danilczyk z Daewoo-FSO powiedziała, że nie ma na ten temat żadnych informacji ponad podane w "The Economic Times of India". Poprosiliśmy o potwierdzenie indyjski koncern, ale nasze pytania pozostały bez odpowiedzi.Tata Indica, bo o to auto chodzi, produkowana jest w dwóch wersjach nadwozia: hatchback z 220-litrowym bagażnikiem i sedan z 366-litrowym kufrem, każda w 5 wersjach silnikowych. Podstawowa jednostka napędową to 60-konny silnik benzynowy o pojemności 1,4 l, pozwalający osiągnąć prędkość 150 km/h, spalający średnio 6 litrów paliwa na 100 km. Poza nim oferowane są silniki 75- i 80-konne oraz 54- i 60-konne diesle. Wszystkie o pojemności 1,4 l.
Tata na Żeraniu?
Gospodarczy periodyk "The Economic Times of India" poinformował pod koniec września, że MG Rover prowadzi rozmowy z indyjskim koncernem Tata o ewentualnym uruchomieniu produkcji małego auta na Żeraniu. Dyrektor MG Rover Stewart McKee potwierdził, że prowadzone są równolegle negocjacje z Tatą i polskim rządem w sprawie produkcji aut w Polsce.