Nowa generacja 4Rynnera zachowuje napęd czterech kół. Nie ma wyjścia, w końcu czwórka w nazwie zobowiązuje. Ale sam napęd na cztery łapy nie wystarczy, gdy chcemy podbijać niepodbite tereny, więc 4Runner otrzyma też blokady międzyosiowego dyferencjału oraz kilka systemów znanych z Land Cruisera, m.in. Crawl Control, wspomaganie zjazdu i podjazdu pod wzniesienie czy adaptacyjne podwozie KDSS.
W gamie silników mamy ciekawą sytuację. Silniki 4,0 V6 i 4,7 V8 z poprzedniej generacji zostały zastąpione jednym silnikiem 4,0 V6 VVT-i, który ma moc 270 KM i współpracuje z pięciostopniową przekładnią automatyczną. Rolę podstawowego silnika spełnia czterocylindrowiec 2,7 VVT-i o mocy 240 KM, który skojarzono z czterostopniową przekładnią automatyczną.
Galeria zdjęć
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty
Toyota 4Runner po raz piąty