Logo

Toyota dla firm

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Toyota wprowadziła nowy program obsługi instytucji - Toyota CorpoCars. Klienci flotowi mają możliwość zostawienia pojazdu w serwisie w dogodnym dla siebie terminie, również poza godzinami pracy stacji obsługi (także w niedziele i święta).

Pracownicy ASO mogą też odebrać auto do przeglądu, a następnie odstwić go w wybrane miejsce (w odledłości do 30 km od stacji). Ta usługa obejmuje Avensisy i większe samochody. Firmy są obsługiwane przez konsultantów ds. serwisu klientów flotowych. Pomoc drogowa dostępna jest na każde wezwanie przez całą dobę. W przypadku dłuższej naprawy oferowane są odpłatnie, na preferencyjnych warunkach samochody zastępcze. Rozliczeń finansowych za wykonane usługi można dokonać kartą, a fakturę opłacić przelewem. Klientom flotowym przysługują upusty na części zamienne i usługi serwisowe. Oferta Toyoty pozwala na ograniczenie kosztów użytkowania samochodów (np. sezonowe przechowywanie ogumienia) oraz ułatwia rozliczanie - jedna faktura w miesiącu.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: