Największe zainteresowanie skupiało się na rywalizacji zawodników "zawodowych" startujących w profesjonalnie do tej dyscypliny sportu samochodowego przygotowanych samochodach w najmocniejszych klasach Turbo Plus i Maxi. W ostatniej odsłonie tegorocznych Mistrzostw Polski w Wyścigach Równoległych LOTOS Power Cup w poszczególnych klasach zwyciężyli:Klasa MiniMariusz WilkosAleksander Muczko Mariusz TymczakKlasa Mini PlusRadosław PeteraStanisław JaworowiczMarcin JanuchowiczKlasa DieselMaszynom DamekBartosz WilczekMarek StaszewskiKlasa Profi1. Xawery Mielcarek2. Andrzej Jabłoński3. Piotr SienkiewiczKlasa Profi PlusPaweł JagiełłoMaciej KrajewskiPawełKowalskiKlasa TurboEugeniusz FibichMarcin KasprowickiAdam PaczekKlasa Turbo PlusMarcin CzernikTomasz NagórskiJerzy ChmielewskiKlasa MaxiMarcin BlauthGrzegorz StaszewskiGrzegorz KuletaKlasa OutlawMarcin CzernikGrzegorz StaszewskiMarcin BlauthTytuły mistrzowskie zdobyli (odpowiednio w klasach): Mariusz Wilkos - Mini, Radosław Petera - Mini Plus, Bartosz Wilczek - Diesel, Xawery Mielcarek - Profi, Maciej Krajewski - Profi Plus, Witold Karałow - Turbo, Marcin Czernik - Turbo Plus, Marcin Blauth - Maxi, Grzegorz Staszewski - Outlaw
Tytuły rozdane
Do zawodów przystąpiło ponad trzystu kierowców w samochodach spełniających wymagania nowej, dostępnej dla zawodników nielicencjonowanych kategorii "street". Rywalizacja o tytuł "King of street" ma być w wyścigach równoległych odpowiednikiem Rajdowego Pucharu PZM, z tym że w wyścigach równoległych kierowcy muszą startować samochodami, którymi na co dzień jeżdżą po ulicach.