Niemiecki tuner Hamann poszedł o krok dalej. W prezentowanym przez firmę BMW M3 zmieniono sposób otwierania drzwi. Ponieważ w aucie brak górnej ramki okiennej, podnoszenie drzwi jak w pierwszym aucie z podobnym rozwiązaniem - Mercedesie Gullwingu - nie wchodziło w rachubę. Zdecydowano się więc na wariant znany z Lamborghini - drzwi otwierają się w górę do przodu. Firma nie jest zresztą beniaminkiem. Obecnie zaprezentowane M3 powstało z okazji jej 15-lecia. Pierwsze BMW Laguna Seca pojawiło się na rynku w 1988 roku. Samochód bazował na modelu E 30 i z 3,5-litrowego silnika z turbodoładowaniem rozwijał moc 410 KM - był pierwszym pojazdem BMW dopuszczonym do normalego ruchu, przekraczającym barierę 300 km/h. Obecnie przedstawiany model opiera się konstrukcyjnie na M3. Jego 6,1-litrowy silnik V12 rozwija moc 480 KM, co pozwala rozpędzić auto do 312 km/h. Napęd jest przenoszony za pomocą 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Na rozpędzenie się do 100 km/h Laguna Seca II potrzebuje 4,2 sekundy, 200 km/h osiąga w 13,8 sekundy. Ponieważ samochód jest wykonywany ręcznie, jego cena wynosi w przeliczeniu około 1 miliona złotych.
Utartym szlakiem Gullwinga i Diablo
Zderzaki, spoilery, felgi - dotychczas właśnie te elementy podlegały największym zmianom w licznych firmach tuningowych. Ale takie działania już nie wystarczają, by zdobyć uznanie i przychylność coraz liczniejszej grupy osób pasjonujących się tuningiem.