Swoją karierę w Volvo Auto Polska rozpoczął w 2002 roku jako Communication Manager. Na tym stanowisku odpowiedzialny był za tworzenie kampanii marketingowych firmy, projektów wizerunkowych- Volvo Ocean Race, Volvo Masters Amateur oraz wsparcie marketingowe sieci sprzedaży.

- Z marką Volvo jestem związany już od 8 lat.Cieszy mnie, iż będę mógł dalej pracować nad jej rozwojem w Polsce - mówi Mariusz Nycz. Moim celem na najbliższy rok jest utrzymanie pozycji Volvo w segmencie Premium na poziomie przynajmniej 25%, dbanie o wysoką lojalność naszych klientów oraz dalszy wzrost sprzedaży modeli Volvo w Polsce. Wierzę, że pomogą nam w tym nowe modele Volvo. W 2010 roku wprowadzamy na polski rynek odświeżone wersje C30 i C70 oraz całkowicie nowe S60.

Mariusz Nycz ukończył w 2008 r. Harvard Business School. Jest również absolwentem Wydziału Zarządzania - Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

W latach 1997-2002 pracował m.in. jako Group Product Manager i Communication Managerw Alima-Gerber S.A.

Nowy Dyrektor Marketingu i PR jest żonaty, ma dwójkę dzieci. W wolnym czasie gra w tenisa i uprawia windsurfing oraz narciarstwo.

Na stanowisku Dyrektora Marketingu i PR zastąpi Marcina Klimczewskiego.