Przy stałej opłacie, klient w ramach Umowy zyskuje dostęp do najwyższej jakości usług serwisowych. Koszty obsługi, eksploatacji i przeglądów samochodu pozostają po stronie producenta. Oferta adresowana jest zarówno do klientów korporacyjnych jak i indywidualnych i jest dostępna u wszystkich autoryzowanych dealerów Volvo w Polsce.

Umowa obejmuje pokrycie kosztów wykonania :

* wszelkich prac związanych z przeglądami okresowymi, z uwzględnieniem niezbędnych do tego części i materiałów;* wszystkich napraw związanych z normalną eksploatacją samochodu i zużycia części.

Przewidując sytuacje, w których naprawy mogą zająćwięcej czasu, klient ma możliwość płatnego wyboru opcji uzyskania samochodu zastępczego na czas pobytu pojazdu w serwisie.Podstawowe korzyści dla klienta, płynące z zawarcia Umowy Opieki Serwisowej to dostęp do najwyższej jakości usług oraz stałe koszty, co ogranicza ryzyko związane z dodatkowymi opłatami serwisowymi. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w ofercie Volvo.

- Aby sprostać wymaganiom naszych klientów musimy stale badać ich potrzeby i natychmiast na nie reagować. Dotychczas w naszej ofercie przeważały propozycje dla klientów instytucjonalnych, takie jak Volvo for Business czy Volvo Car Business Partner. Umowa Opieki Serwisowej to program dla wszystkich użytkowników: flotowych i indywidualnych – mówi Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska. Naszym nadrzędnym staraniem jest zapewnienie maksymalnego komfortu użytkowania samochodów Volvo. Jeśli klienci oczekują przewidywalnych i stałych kosztów związanych z serwisowaniem samochodu, naszym zadaniem jest dostosowanie się do tych wymagań.

Program obsługiwany jest przez ALD Automotive