W skład jury konkursu wchodzili m.in. lekarze ortopedzi i pediatrzy, dziennikarze redakcji oraz najbardziej wymagający użytkownicy samochodów –rodzice, w tym Anna Dereszowska.

Magazyn „Mam Dziecko” już po raz siódmy zorganizował konkurs na najbardziej przyjazne produkty dla mam i dzieci. W tym roku czytelnicy i jury konkursu, wybierali produkty spośród 16 kategorii. Wśród nich znalazła się kategoria Samochód Rodzinny, w której I miejsce zajęło Volvo XC60.

W samochodzie doceniono ciekawy design, przestronne wnętrze oraz systemy bezpieczeństwa – w tym m.in. system City Safety.

- Otrzymane wyróżnienie to potwierdzenie naszych planów odnośnie XC60. Chcieliśmy, aby był to idealny partner podróży dla każdego, nadający się zarówno do pracy, szkoły, wieczorem na miasto, czy na rodzinna wycieczkę. Cieszymy się, że spełniliśmy te oczekiwania i obecnie XC60 jest darzone tak dużym uznaniem w szerokim gronie odbiorców – powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR, Volvo Auto Polska